În loc de ”bun sosit”

Hm… Ce să vă spun? Astăzi când m-am trezit, am avut o revelație care suna cam așa ”Ce ar fi dacă aș încerca să îmi spun părerea pe un blog despre hobby-ul meu?”

Recunosc că la început nu știam nici măcar ce trebuie să fac pentru a crea un blog și trebuie să recunosc ca nici acum nu mi-am dat seama în totalitate ce face fiecare butonaș din panoul de control, dar sunt sigură că încet-încet o să mă descurc.

Cum mi-a venit ideea acestui blog? Este adevărat că azi-dimineață când m-am trezit l-am creat, însă ideea mi-a venit acum mult timp, în timpul unei pauze de la facultate, când colega mea de bancă, mi-a spus o prescurtare foarte draguță P.C.Î. (Partidul Cititorilor Împătimiți) și atunci cu un pix și o foaie a ieșit un lucru foarte drăguț, care sper că o să vă bucure și sinceră să fiu, abia aștept să îi dau link-ul către blog să vadă, că în cele din urmă îmi respect promisiunile.

Nu știu ce să mai spun, nu am făcut blogul pentru a avea sponsorizări, ci mai degrabă pentru a ține evindeța cărților pe care le citesc, pentru că sinceră să fiu, nu mă încred prea mult în site-uri ca Goodreads sau Shelfari. Îmi lasă impresia că postând acolo e ca și cum mi-aș expune viața pe tapet și sinceră să fiu, le văd ca pe un fel de pagina de Facebook pentru cărți, ceeace nu prea mi se pare normal, dar defapt nici eu nu cred că sunt prea normală, din moment ce am lansat un astfel de proiect de una singură, pentru că bloguri de acest gen sunt o grămadă, dar nu prea contează, atâta timp cât încerc să mă simt bine în pielea mea și pe blogul meu.

Momentan citesc Velveteen de Daniel Marks, pe care sper că o voi termina Duminică. Țin să menționez că este prima carte în limba engleză pe care o citesc și merg destul de greu cu lectura, pentru că aparent engleza mea nu este atat de avansată pe cât credeam și mereu când încep să citesc, intervin factori externi care îmi perturbă concentrarea. Dar dacă nu mai am vreo idee genială de împărtășit, ne auzim Luni, când o să scriu recenzia cărții la care citesc de o lună și jumătate.

Leave a Reply

