Recenzie: Lupta de L.J. Smith (Jurnalele Vampirilor #2)

JV #2

Cu toții o să spuneți că mă mișc destul de greu cu această serie ridicol de ușor de citit sau trasă de păr (deși eu nu cred deloc că e trasă de păr), dar nu este adevărat. Am terminat de mult acest volum al seriei Jurnalele Vampirilor, însă pur și simplu nu am avut timp să scriu recenzia, pentru că mereu mă luam cu altceva și uitam și regret că am făcut acest lucru, pentru că practic am uitat tot ce vroiam să vă spun Duminică, ziua în care am terminat-o. Dar aș putea să încerc, poate reușesc să scriu ceva corect și coerent.

Bun, acum știm că Stefan nu este criminalul din Feel’s Church (nu este ciudat să numești un oraș „biserică”?), ci Damon, fratele lui mai mare și extrem de malefic. Și totuși cum am putea dovedi acest lucru acum când Caroline a pus mâna pe jurnalul Elenei, în care Prințesa Zăpezii a scris numai lucruri misterioase despre Stefan, cum ar fi „îi este teamă că aș putea să îi aflu secretul”? Practic toată acțiunea volumului se îndreaptă spre un singur lucru: recuperarea jurnalului pierdut, chiar dacă asta înseamnă că Elena trebuie să facă un pact cu Damon Salvatore, criminalul dat în urmărire generală de către gașca veselă. Deci, Caroline este o scorpie îngâmfată care obține orice își dorește (wow ce noutate) iar Elena vrea să împiedice ca Stefan să fie alungat și acuzat pe nedrept, chiar dacă asta înseamnă să se dea în spectacol de Ziua Orșului (nu este ciudat că orășelele Americane au astfel de festivități și noi nu?).

În fine…ideea e că „diabolica” de Caroline, vrea să-i citească jurnalul Elenei în public, Elena împreună cu Merdith, Bonnie și Stefan încearcă ă îl recupereze, iar cel care face toată treaba este Damon, iar Caroline se face de cacao în timpul festivității. Iar în ultimele pagini, Elena ei bine…..moare și revine ca vampir.

Aș putea să scriu 100 de ani despre argumente pro și contra, însă m-aș lega inevitabil de serial (într-o zi trebuie să mă apuc să scriu un terra-post despre serialul-fenomen) și nu vreau să fac asta încă. Vreau să ajung la zi cu episoadele (și eventual să se termine și sezonul 4) iar după ce voi fi citit toate cele primele 4 volume, vreau să fac o paralelă între cele două. Apropo, mai am 50 de pagini și termin volumul 3.

Acestei cărți i-am dat 5 steluțe din 5 pentru că….ei bine pentru că pur și simplu îmi place. Nu știu nici eu de ce am făcut acest lucru, dar asta este viața. Se mai întâmplă și lucruri inexplicabile.

Titlu: Lupta (Jurnalele Vampirilor #2)

Titlu original: The Struggle