Recenzie: Furia de L.J. Smith (Jurnalele Vampirilor #3)

JV #3

Nu cred că ar trebui să încep cu o introducere prea pompoasă, pentru că toată lumea a citit deja acestă serie. Dar nu mă pot abține. De obicei sunt o insensibilă la filme și cărți, adică în liceu, am fost singura persoană din clasă care nu a fost impresionată de moartea Annei Karenina. Eu am considerat-o ca fiind proastă, dar să nu schimb subiectul, pentru că eu chiar am fost impresionată de moartea Elenei. Bine moartea în sine a fost o prostie, dar mi-a plăcut cum a descris-o autoarea și mi s-au umezit ochii, dar nu am plâns.

Ei bine, a fost un citat, sau mă rog un schimb simpatic de replici între Damon si Katherine care suna cam așa:

-Katherine, spuse el.

Continuă să zâmbească:

-Da.

Ea se aplecă spre el.

-Katherine?

-Da Damon.

-Du-te dracului! (pag. 257)

Ei da, asta mi-a plăcut foarte mult și dacă nu mă înșeală memoria, acum aproape 3 ani când am citit seria, eram pe un forum, unde un user, chiar avea acest citat la semnătură. O da… ce vremuri frumoase.

Revenind la părerile mele sincere, „Furia” pot spune că a fost o carte… hm… okey. Nu știu exact ce mi-a plăcut atât de mult la ea încât să îi acord cinci steluțe din cinci, dar, presupun că sunt la fel de țicnită ca autoarea și ne plac lucrurile simple, deloc complicate… lucrurile de duzină.

Ce pot spune? Gusturile nu se discută. Începeam să sufăr puțin din cauza Elenei pentru că deja începuse la un moment dat să spună verzi și uscate despre „pasiunea” ei pentru Damon. Ca el îi înțelege focul lăuntric, că el face, că el drege… Nici acum nu am înțeles cu ce sunt unși băieții ăștia crescuți în adâncul întunericului de toată lumea este înnebunită după ei.

Acum am început volumul 4 al seriei (sunt pe la pagina 90) și o să mă opresc aici pentru că… ei bine… continuările sunt jalnice, iar volumul cinci l-am citt acum câțiva ani și am regretat. Clar nu vreau să îmi stric imaginea despre Stefan, Meredith și Bonnie. Îmi place de ei așa cum sunt în primul ciclu și cu asta basta.

P.S. Cine credeți că este pe această copertă? Katherine sau Elena?

Titlu: Furia

Titlu original: The Fury

Autor: L. J. Smith

Editura: LEDA

Anul publicări: 2010

Nota: 5/5

One thought on “Recenzie: Furia de L.J. Smith (Jurnalele Vampirilor #3)

  1. Imi place mult recenzia ta, mie voluml patru mi-a placut cel mai mult. Niciodata nu am fost o fana a Elenei, personajul meu favorit este Bonnie. Insa dupa ce am citit niste spoilere in legatura cu finalul seriei, pot spune ca sunt putin dezamagita.
    Si mie mi-a placut scena in care Damon on trimite dracului pe Katherine.
    Chiar daca multi o critica seria, dupa parerea mes este destul de reusita, avand in vedere ca primul ciclu a fost scrisa intre 1991-1992.

Leave a Reply

