Recenzie: Reuniunea de L.J. Smith (Jurnalele Vampirilor #4)

JV #4

Povestea a ajuns la final… sau cel puțin pentru mine. Acum că povestea Elenei și a găștii vesele s-a terminat cu acest  volum care a avut multă acțiune pe metru pătrat care chiar mi-a plăcut.  Știu că sunt multe persoane care consideră că acest volum ca fiind o cacealma și că Elena trebuia să rămână  îngropată, însă dacă nu ar fi înviat, nu aș fi înțeles niciodată cât poate Stefan să țină la ea. Decât după ce aceasta s-a întors din morți și în vreo 3-4 rânduri l-a făcut să stea ca un mocofan cu mâna întinsă în față pentru a face pace cu Damon. A fost singurul moment penibil din carte, cel puțin asta e părerea mea.

Și totuși sunt atât de multe citate pe care vreau să le scriu, dar nu știu pe care să-l aleg că nu poate fi decât unul singur. Și cred că o să mă opresc la cel în care Stefan ia legătura cu Elena – fantoma prin intermediul lui Bonnie:

„Stefan auzi o voce șoptind, cu blândețe și durere:

„Oh nu.”

O voce pe care nu crezuse că avea să o mai audă vreodată, o voce pe care nu avea să o uite niciodată. Fiori reci îl străbătură și simți cum un tremur se adună în el. Se întoarse către voce, cu atenția concentrată imedat , cu mintea aproape blocată pentru că nu putea face față la atâtea emoții intense dintr-odată.

***

În acel sărut nimic nu era rece, căci aprinse scântei în nervii lui Stefan, topind și dizolvând totul în jurul lui. Stefan simți cum stăpânirea lui dispare, acel atutocontrol pe care se tsraduise atâta să-l mențină de când o pierduse. Totul în adâncul lui se elibera, toate nodurile se desfăceau, doate barajele se dărâmau. Își simțea propriile lacrimi în timp ce ce o ținea strâns lângă el, încercând să unească cele două trupuri într-unul singur. Pentru ca nimic să nu-i mai poată despărți vreodată.”

Gata, că deja prea m-am înșirat și aș putea copia citate de aici, toată ziua și eventual aș scrie toată cartea. Acum revenind la recenzia mea, știați că….

Tyler Smallwood este vârcolac și merge pe mână cu Klaus pentru a…habar nu am ce vor să facă ei doi și că Damon are o parte bună în el?

Legat de Damon, a fost un moment în are aproape mi-a părut rău de el și anume atunci când Stefan l-a acuzat că nu afăcut nimic pentru a o salva peVickie din ghearele vampirului mare și rău, când el sărăcuțul nici nu fusese invitat înăuntru. Atunci mi-a fost cu adevărat milă de el, dar atât. Apoi l-am considerat la fel de respingător si plictisitor de monoton ca până atunci. În fine, de data asta știu că pe copertă este Bonnie, nu Caroline așa cum am crezut eu prima dată :))

Titlu:  Reuniunea (Jurnalele Vampirilor #4)

Titlu original: The Reunion

Autor: L.J. Smith