Lansare de carte #1: „Eu nu sunt Alina Marinescu”

Hm…v-ați prins despre cine vorbesc? Nu? Ei bine…asta a spus-o Monica Ramirez astăzi la propria-i lansare de carte. Cum adică ce carte? Viață Dublă la Veneția.

Vai nu pot să cred că trebuie să dau mură în gură, dar pmonicaresupun că este vina mea, pentru că este prima dată când vorbesc despre această autoare. Ce pot să spun? Până acum nu am avut ocazia pentru că eram prinsă în lumea vampirașilor lui L.J. Smith, dar acum ca s-a terminat cu norisorii roz și pufoși… se mai schimbă puțin lucrurile.

Așadar astăzi când m-am trezit, inima îmi batea cu putere pentru că aveam să o revăd pe Monica (am cunoscut-o la lansarea de anul trecut a romanului Seducția Apei) și mai schimbaserăm câteva cuvinte pe Facebook și eram de-a dreptul în extaz că aveam să îmi mai adaug cel puțin o carte la colecție și cu autograf pe deasupra. Însă viitorul este și mai neprevăzut pentru că după ce m-am oprit din tremurat, aveam în mână două cărți semnate, dar era prea târziu pentru că deja îmi sunam bunica și îi spuneam că mai adaug câteva cărți pe rafturile bibliotecii.

Acum că scriu și mă uit la cele două amărâte de fotografii pe care le-am făcut, încep să regret că nu am făcut mai multe. Și sunt puțin  ofticată, oh dar deja bat câmpii și mai bine vă explic ce este cu titlul acesta.

Lansarea cărții a fost în cadrul unui târg SF unde au participat toate editurile noastre care promovează acest gen, dar din păcate nu am stat să cercetez toate cărțile așa cum aș fi vrut, pentru că eram pusă pe picior de plecare. În timpul lansării, Monica ne-a citit puțin din carte, și dacă nu mă înșel, cred că era puțin emoționată, ceeace m-a făcut să chicotesc pentru că îmi imaginam că am în față una dintre eroinele sale, nu pe ea. Iar la întrebările care i-au fost puse, am fost cât se poate de atentă, dar acum că încerc să reproduc citate, nu reușesc. Este ca și cum mintea mi-ar fi blocată de nu știu….un comutator???

carti

Cu ce am rămas în minte este că nu este Alina Marinescu, eroina seriei cu acelasi nume, chiar dacă toată lumea susține contrariul, eu am crezut-o. Și am crezut-o și când a spus că este mai ușor să gândești o carte în engleză decât în română, pentru că este…cum a spus că este? Am uitat… Dar și eu acum când scriu mă gândesc puțin în engleză și cred că a ieșit un mare ghiveci de cuvinte, dar cel puțin sper că ați înțeles aluzia și anume că mie chiar îmi place ce am văzut astăzi și că dacă nu aș scrie tot ce îmi trece prin cap aici, probabil că aș lua-o razna.

Leave a Reply

