Recenzie: Misterul crimei fără cadavru de Agatha Christie

Misterul Crimei...Bun, știu că sunt o neserioasă pentru că nu am mai postat nimic de vreo 10 zile, însă m-a prins febra dragostei și abia încep să cobor cu picioarele pe pământ de pe norișorul roz și pufos pe care m-am cocoțat acum ceva timp. Și ce mod mai bun de a te trezi la realitate, dacă nu citind un roman polițist și schimbând autorul?

Misterul Crimei Fără Cadavru este prima carte de Agatha Cristie pe care o citesc și mi-am cumpărat-o miercuri de la librăria facultății, carte citită doar în pauze, metrou și RATB. A fost un mod perfect de evadare din lumea problemelor mele, pentru că m-am concentrat la problemele Gwendei Reed, care la frageda vârstă de trei ani, fusese martora morții mamei sale vitrege. Ce pot să spun? Trebuie să fii un actor bun și un tactician iscusit ca să poți să-i faci față lui Miss Marple, o bătrânică ce m-a intrigat până la ultimile rânduri. Cum e posibil așa ceva, nici eu nu știu.

Revenind asupra subiectului cărții care este foarte interesant, micuța Gwennie a crescut, iar după 18 ani, întâmplarea face că împreună cu soțul său cumpără exact aceeași casă în care mama ei vitregă fusese ucisă. Pare o poveste SF, însă este cât se poate de polițistă cu foarte mult mister și mi-au trebuit 150 de pagini ca să îmi dau seama că criminalul era… SECRET.

Amintiri care își spun cuvântul după aproape două decenii, o crimă în retrospectivă, un soț pasionat de astfel de povești și multe secrete, sunt piesele-cheie ale acestui puzzle fantastic. Nici acum nu îmi vine să cred că am așteptat atâta amar de vreme ca să citesc seria Miss Marple și pentru că eu niciodată nu fac lucrurile într-un mod normal, am început cu volumul 13 al acestei serii. Minunat!

Titlu: Misterul Crimei Fără Cadavru

Titlu original: Sleeping Murder

Autor: Agatha Christie

Editura: RAO

An apariție: 2011

Nota: 4/ 5

P.S. Când am vorbit cu tata astăzi la telefon și i-am spus ce citesc, a zis că iar citesc nebunii, deși la vârsta mea a citit și el astfel de cărți. Wow, cum se face că o carte te ajută să afli mai multe lucruri despre o persoană.

Cartea poate fi comandată și de pe libris.ro, aici