Recenzie: Viață dublă la Veneția de Monica Ramirez

Pf… și am zis că nu voi posta recenzie după recenzie, dar când lectura merge atât de repede, nu ai ce să-i faci. Și iată și recenzia cărții la a cărei lansare am fost Sâmbăta trecută. Ce pot să spun? Am fost prinsă cu adevărat de febra cititului.

Viata Dubla la Venetia

Înaninte să îmi încep discursul despre carte, trebuie să știți că am fost extrem de influențată de ce a spus autoarea în timpul lansării: „ Acum câțiva ani am fost în Veneția trei săptămâni cu circul. Așa că am avut suficient timp să mă plimb și să descopăr adevărata Veneție” sau cel puțin era ceva de acest gen. Oricum nu am putut să-mi scot aceste cuvinte din cap în timp ce citeam și îmi imaginam cum e să descoperi Veneția cu ajutorul pasajelor care descriau La Serenissima.

Povestea începe cât se poate de normal, o tânără se plimbă prin Veneția pentru a cumpăra câte ceva pentru anticariatul ei din Lousiana. Așa că intrând într-un anticariat oarecare, cumpără niște bijuterii și un colier cu topaz, iar de aici începe toată viața dublă a eroinei Kate Martin și nu numai. Fiind la un pas de a leșina de foame, este salvata de un artist (cât de romantic) pe nume Patrick Stone, care în mai puțin de o săptămână nu doar că se îndrăgostște nebunește de ea, dar aproape moare pentru ca ea să trăiască. Măcar dacă Universul nu ar fi complotat împotriva lor pentru ca cei doi să se întâlnească după cinci secole pentru a putea să-și trăiască povestea de dragoste…

În anii 1500

Caterina Benedetta este parasită „în fața” altarului și pare că nu mai are chef de viață sau cel puțin până ce tatăl său angajează un pictor pe nume Patrizio să-i facă portretul. Brusc, inima începe să-i bată cu putere, zâmbetul să-i lumineze chipul, iar pe șira spinării să simtă fiorii dragostei. Dar desigur că difereța socială și avariția îi desparte. Și toate astea pentru același colier cu topaz.

Nu vă voi spune mai multe, pentru ca altfel misterul colierului de topaz nu va mai fi un mister, așa că… vă invit să aflați ce înseamnă să ai o viață dublă la Veneția.

Titlu: Viață Dublă la Veneția

Autor: Monica Ramirez