Recenzie: Prețul Sângelui de Tanya Huff (Cărțile Sângelui #1)

Pretul SangeluiEste prima carte din seria „Cărțile Sângelui” care  ar avea undeva la cinci volume, dar…

NU MĂ AȘTEPTAM CA ȘIRETLICUL SĂ FIE ATÂT DE PROST. De la vampiri care atacă și omoară lumea pe stradă, la demoni invocați din atâncurile Iadului? Okey, mi se pare doar mie, sau acest thriler este puțin cam nelalocul lui?

Să vă spun ce mi-a plăcut: vampirii. A fost prima dată când un vampir arde la lumina soarelui si nu e protejat de nici un inel și nici nu strălucește în timpul zilei. Este genul ăla de vampir care doarme ziua, și se trezește noaptea. Se hrănește cu sânge direct de la sursă și nu are super-vindecarea injectată în vene. Dacă Henry Fitzroy, nu ar fi fost fiul nelegitim al regelui Henric VIII, aș fi zis din start că este un vampir de-adevaratelea. Dar se mai strecoară povești de dragoste că suntem niște romantici incurabili.

Ce nu mi-a placut: păi, acțiunea, modul absolut nedetaliat și vag la cum s-a ajuns la deșteptu’ care invoca demonii (care e un mare tocilar cu probleme de personalitate grave) și nu înțeleg de ce protagonista, un fost polițist, actual detectiv particular, este pe jumătate oarbă. Adică doar nu o deveni vampir și vederea i se vindecă și clar aici sângele de vampir nu e remediul-minune împotriva tuturor bolilor posibile și încă nedescoperite. Mi se pare puțin deplasată ideea, dar în mare a fost cât se poate de realistă.

Dacă criminalul în serie e un gargui, vampirii scriu povești de dragoste, după 8 luni reiei relația cu fostul ca și cum nimi cnu s-ar fi întâmplat și te oferi de bunăvoie ca cină, atunci ai nimerit într-o lume paralelă și roz.

Sincer, nu știu dacă aș citi continuarea, care ar fi „Urma Sângelui” unde e posibil să evoluăm de la demoni, la vârcolaci.

Titlu: Prețul Sângelui

Titlu original: Blood Price

Autor: Tanya Huff

Editura: LEDA

Categoria: Thrilller

Anul publicării: 2010

Notă: 2/5

2 thoughts on “Recenzie: Prețul Sângelui de Tanya Huff (Cărțile Sângelui #1)

  1. Deci nu ti-a placut. Imi amintesc ca oscilam sa o precomand sau nu atunci cand a aparut cartea, dar pana la urma nu mi-am precomandat ca strangeam banii pentru o alta carte. Am vazut cartea la Real cu 10 lei parca, si cred ca o sa iau, sunt curioasa ;))

  2. Eu nu am gasit aceasta serie, desi am cautat-o ca disperata. Stiu ca s-a facut la un moment dat si un serial inspirat din aceasta serie ( “Vampiri, scrime si povesti de dragoste”, daca nu ma insel, am urmarit cateva epidoade cu maica-mea pe AXN, pana au schimbat ora difuzarii serialului, si atunci l-am abanadonat ).

Leave a Reply

