Recenzie: Identități secrete de Monica Ramirez (Alina Marinescu #2) (1)

Alina Marinescu #2 1Chiar și cea mai puternică iubire poate păli la un moment dat. Nu știu de ce spun asta acum că citesc a doua parte din volumul doi al seriei „Alina Marinescu, dar chiar am rămas cu acest gust acum câteva zile când am terminat „Dincolo de Invizibil. Aș putea să încep prin a face o interpretarea titlului raportat la acțiunea cărții, însă aș fi oarecum ipocrită, pentru că eu nu am citit cartea pentru a face un eseu literar, ci pentru a-mi hrăni curiozitatea legată de relația dintre Alina și Alex.

Așa cum am spus în recezia primului volum, îmi place Alex pentru că are acel ceva „interzis” care mă fascinează și sperie în același timp. Nu știu dacă vreau să întâlnesc pe cineva ca el în viața reală, însă nu aș da înapoi nici dacă aș face-o. Poate că gândesc așa deoarece văd doar exteriorul care este de-a dreptul spectaculos, însă sunt momente în care, dacă ar fi real, i-aș da cu ceva în cap. Este atât de insensibil, arogant, închis în el, încât mă mir cum de Alina nu a fugit cu Ford.

Ford este un personaj învăluit în mister. Este acea notă glumeață din lumea gri, albă și neagră cunoscută sub numele de Elite. Nu știu de ce, dar este un personaj care mă intrigă. Este un personaj periculos, dar care te face să vrei să divizezi peronajele în clasicele „team-uri” și să vrei să ieși din team-ul lui Alex, pentru a intra într-al său. Dacă nu era să mă apuc de al doilea volum, probabil că m-aș fi apucat de editat poze și postat pe blog, cât să se vadă din avion, că sunt team Alex, insă acum declar cu mâna pe inima că sunt team Ford forever. Acum sunt confuză și sunt prinsă la granița celor două team-uri.

Îmi place foarte mult acțiunea și chiar dacă nu sunt de acord cu fuga Alinei de Alex, deși o înțeleg, chiar rămân prinsă în lectură până la ultimul rând. Acum nu reușesc să mă despart de Alina Marinescu mai mult de două zile.

Apreciez foarte mult stilul autoarei de a destinde atmosfera tensionată din carte cu câte o replică de milioane. Este adevărat că sunt destul de rare, însă îmi amintesc că la un moment dat începusem să râd cu lacrimi, chiar dacă în urmă cu o pagină cineva murise.  Momentan sunt fericită că Scott este în viață (am o slăbiciune pentru el, nu știu de ce) și că Ford a rămas cu două mâini, două picioare, doi ochi și restul tacâmului și chiar sunt curioasă cum va fi viața Alinei la Paris din moment ce vrea să fugă de trecut. Sper să aflu cât mai repede.

P.S. Acesta este citatul meu preferat din carte:

„Lasă-mă să te întreb ceva, Alex. Femeia pe care o iubești e sus în patul tău, iar tu dormi cu mine în cameră. Sincer oricît m-aș simți de măgulit, trebuie să admiți că sună ca naiba.” (pag. 70)

Titlu: Identități secrete. Dincolo de invizibil

Titlu original: Whispered Identities

Autor: Monica Ramirez

Editura: Tritonic

Colecția: Crime Scene

Anul publicării: 2011

Notă: 5/5

Leave a Reply

