Recenzie: Identități secrete (Alina Marinescu #2) (2)

Am zis pe la începutul săptămânii acesteia (sau să fie sfârțitul săptămânii trecute?) pe pagina de Facebook a blogului că mai am puțin și termin partea a doua din volumul al doilea al seriei „Alina Marinescu”. Am încercat să mai diversific postările pentru a nu face recenzie una după alta, însă când nu se poate, nu se poate. Deja am avansat cu lectura celui de al treilea volum și sincer dacă nu aș avea și alte lucruri mai „pământene” de făcut l-aș fi terminat de mult.

Alina Marinescu #2 2Chiar eram curioasă cum se va adapta Alina vieții de la Paris și cine mama naibii este Vallis? Adică la început eram sigură că avea să fie un ceva între Ford și Alex, și am avut dreptate. Oricum am fost  puțin cam îmbufnată pentru că Ford nu a avut prea multe replici pe aici. Sincer mi-ar plăcea să-și facă apariția mai des prin carte. Este de-a dreptul adorabil de dulce și amuzant. Auzi la el „Ducesă” nici dacă mă gândeam 1000 de ani nu-i găseam o poreclă mai potrivită Alinei.

Cu ce personaje noi o să faceți cunoștiință pe aici? Păi eu am numărat trei personaje importante: un profesor de filozofie Robert Keam care are bucurii la Alina, Vallis care nu m-am prea prins dacă o să-l mai vedem sau nu și tata-Grant, șeful filialei Elite din Paris. Îmi place mai mult de Grant decât de Brett. Grant are oleacă de culoare și pare mai deschis ideilor noi, decât înțepatul ăla de viespii din Italia.

Oricum știți că Alina vrea să fugă de Alex, dar numai cu fizicul, pentru că de legătură nu va scăpa prea curând, iar mai spre final, când Doamne ajută, ajung și ei la un rezultat bun, desigur că Alex dă cu bâta în baltă și strică tot. Ca de obicei. Ce fel de iubire o simți el pentru Alina, nu pot să înțeleg.

În concluzie, citiți cu atenție ultimele pagini pentru că este foarte important să vedeți dincolo de aparențe. Deși autoarea se pricepe să facă pe iluzionistul șef. Frate, multe oglinzi a mai băgat în cartea asta.

Titlu: Identități secrete. Începutul sfârșitului

Titlu original: Whispered Identities

Autor: Monica Ramirez