Recenzie: Dacă ți-aș spune că te iubesc, ar trebui să te omor de Ally Carter (Fetele Gallagher #1)

Fetele Gallagher #1Deci ce pot să spun? Cartea mi s-a părut o porcărie. Poate că vinovate se fac cărțile Monicăi Ramirez sau orice altceva, însă acest prim volum din serie nu m-a impresionat deloc. Din contră, am fost extrem de plictisită cât timp l-am citit.

Povestea pe scurt e așa: în Roseville este o școală pentru tinere excepționale, care în realitate sunt tinere antrenate să devină spioane, ceeace sună fantastic, numai că realitatea este undeva sub zero. Nu am nimic contra super gadget-urilor ca in desenele animate cum erau „Spioanele”, insa gadget-urile de aici sunt aduse undeva la rang de imposibilitate, iar ochelarii care adeveresc „daca o privire ar ucide, ai fi mort de mult” sunt una dintre multele idei trăznite.

Nu am fost atât de impresionată de carte pe cât m-am așteptat. Nu am fost nici măcar amuzată de replicile care se vroiau a fi inteligente. A fost doar o altă cale de a te plictisi.În fine… Povestea în sine este destul de patetică. Avem în centrul atenției trei fete extrem de talentate în calitate de spion, însă praf la capitolul realitate, iar lucrul acesta o dovedeste protagonista, Cammie Morgan, care se îndrăgostește de un băiat normal. Apoi toată nebunia începe. Fetele aplicând toate trucurile și șmecheriile pe care le-au învățat la școală pentru a afla ce ascunde Josh în coșul de gunoi (la propriu chiar).

 

Titlu: Dacă ți-aș spune că te iubesc, ar trebui să te omor

Titlu original: I’d Tell You I Love You, But Then I’d Have to Kill You

An apariție: 2012

Autor: Ally Carter

Editura: LEDA

Notă: 1/5

6 thoughts on “Recenzie: Dacă ți-aș spune că te iubesc, ar trebui să te omor de Ally Carter (Fetele Gallagher #1)

  1. Mie una mi-a placut cartea, la fel ca toata seria de altfel. Mi s-a parut o lectura usoara, relaxanta si amuzanta in acelasi timp. Povestea mi s-a parut draguta si plina de suspans, mai ales datorita modului in care povestea Cammie si m-a facut sa vreau sa citesc volumul urmator.

    • Ma bucur nespus ca ti-au placut cartile, insa eu nu prea am fost impresionata, dat fiind ca inainte am citit ceva extrem de realistic si cu mult mai multa actiune. Insa presupun ca daca le-as fi citit inainte, mi-ar fi placut mai mult. Sau poate ca amadoua am vazut altfel actiunea. Cine stie?

  2. Mi-a plăcut într-un fel. Nu pot să zic că a fost extraordinară, dar nici nu o consider foarte slabă. adevărul e că la unele replici m-a lăsat mască o.O

Leave a Reply

