Recenzie: Cum să nu te lași dus de nas de o fată sub… acoperire (Fetele Gallagher #3)

Fetele Gallagher #3

V-am zis eu că titlurile sunt exagerat de lungi, nu?

Așadar cam ăsta ar fi rezumatul:  Cammie și Macey (care de altfel este și cea mai normală fată din toată breasla) sunt părtașe la un atac în Boston unde ținta părea să fie Macey. Desigur ca Macey este fiica unui important om politic al Statelor Unite și era perfect normal ca să se dorească răpirea ei, numai că s-a creat o mare confuzie pentru că ținta în realitate era Cammie. De ce? Nu am nici cea mai vagă idee.

Păreri eu nu prea am pentru că a fost ceva acțiune și situația s-a întors radical. Ba chiar la un moment dat începuse sa îmi placă cum Zach apărea și dispărea, evervând-o groaznic pe Cammie care era disperată să afle răspunsuri la zecile ei de întrebări. Uitați că acest volum a scos de la mine trei steluțe pentru că a avut acțiune, sau cel puțin începutul a avut acțiune și a început să îmi placă.

Dar așa nu am fost prea impresionată la modul serios, deși acest volum a fost chiar interesant față de restul pentru că nu s-au mai făcut interpretări ale băieților, nu s-au mai făcut crize de personalitate gen „asta ce înseamnă?” sau „ce a vrut să spună cu adevărat când a zis asta?”. Ci doar s-a apropiat ceva mai mult de ideea de o carte cu spioni.

Titlu: Cum să nu te lași dus de nas de o fată sub… acoperire

Titlu original: Don’t Judge a Girl by Her Cover

Autor: Ally Carter

An apariție: 2012

2 thoughts on “Recenzie: Cum să nu te lași dus de nas de o fată sub… acoperire (Fetele Gallagher #3)

1. Ma bucur ca a inceput sa-ti placa, macar putin, seria :)) De ce era Cammie tinta o sa vezi in volumul urmator, care sper sa-ti placa ^^ Imi amintesc ca la inceputul volumului si eu credeam ca Marcey era tinta, dar in timp ce citeam incepusem sa ma gandesc de ce rapitorii nu au fost mirati ca doua fete normale pot sa se lupte asa cum au luptat cele doua.

• Am citi si al patrulea volum draga mea si sunt la fel de in ceata ca un orb pe intuneric. Totusi am decis ca aceasta este una din seriile de care nu vreau sa ma mai ating multa vreme