Recenzie: Atingerea umbrei de Richelle Mead (Academia Vampirilor #3)

V-am zis că volumul anterior mi-a lăsat un gust amar și am fost destul de tristă pentru că Mason a murit. Însă se pare că încă ne putem bucura de prezența lui pentru încă puțin. Fantoma lui o bântuie pe Rose pentru a-i spune ceva extrem de important!

Adevărat. Rose vede fantome! Faptul că a murit și a înviat o face să fie o persoană atinsă de umbră, ceeace o face să fie și mai specială deși, uneori, eu nu văd nimic special la ea chiar dacă este o vedetă acum, căci este primul novice care a primit semnele molnija. 

Academia Vampirilor #3Trebuie să recunosc că îmi vine destul de greu să îmi găsesc cuvintele pentru a scrie această recenzie. Nu știu cum să exprim atâtea evenimente într-o postare care să nu fie extrem de lungă.

Nu știu ce să spun. În acest volum Rose și Dimitri cedează, iar hainele nu mai devin un obstacol pentru ei, lucru care mi s-a părut extrem de drăguț, deși la un moment dat mă gândeam că atacul strigoilor de după, a făcut-o pe Rose să pară o martiră. Deși Mason încerca să o avertizeze de apropierea iminentă a strigoilor de campus, a fost prea târziu până când ea a înțeles ce se întâmplă. Și chiar dacă Christian i-a dat o mână de ajutor în această luptă, tot nu a fost suficient pentru a-i apăra pe toți cei dragi și mai ales că printer cei doborâți se numără și Dimitri care curând este transformat într-un mort viu.

Finalul este ușor sec și puțin cam dramatic. Rose renunță la școală și la Lissa pentru a merge să-l ucidă pe Dimitri. Of! Am înțeles asta, însă felul în care a fost scrisă această scenă nu m-a impresionat deloc așa cum au fost anumite prietene de-ale mele. Nu știu! Poate că sunt mai insensibilă, însă nu am compătimit-o nici o secundă de drăguța de Rose.

Cartea mi-a plăcut în cea mai mare parte. Și chiar am început să-l apreciez pe Adrian, deși nu foarte mult. Nu a făcut prea mare lucru care să mă impresioneze, deși se pare că pasiunea lui pentru Rose a devenit ceva mai mult decât o pasiune. Încep să cred că fata asta nu merită tot ce primește. Și cu toate astea am fost șocată să văd atitudinea de prințesă răsfățată pe care a adoptat-o Lissa la final. Nu pot să cred că poate fi atât de egoistă și… idioată. Sunt profund dezamăgită de ea. Părea să fie aproape cel mai normal personaj din carte, imediat după Christian care este capul listei de normalitate.

Totuși cu toate plângerile și nemulțumirile mele, trebuie să recunosc că a fost o carte plăcută și o lectură ușoară, iar acțiunea a fost interesantă și m-a prins. Probabil că este cea mai bună carte din serie.

Titlu: Atingerea umbrei

Titlu original: Shadow Kiss

Autor: Richelle Mead

Editura: LEDA

An apariție: 2010

Nota: 5/5

One thought on “Recenzie: Atingerea umbrei de Richelle Mead (Academia Vampirilor #3)

  1. Observ din recenzia ta ca ti s-a cam pus pata pe Rose. Eu cred ca ea este cea mai matura si mai cu picioarele pe umeri personaj din carte ( alaturi de Dimitri, bineinteles ). Cu toate ca da impresia ca ar fi de fapt copilaroasa si rasfatata, insa e doar o iluzie. Forgive me, dar aici nu prea sunt de acord cu tine.

Leave a Reply

