Recenzie serial: Wolfblood, sezonul #1

Sâmbătă, în timp ce încercam să mă trezesc, sora mea se uita pe Disney Channel la un film din categoria „să ne plictisim Sâmbătă dimineața” și fiind într-una din stările de plictiseală maximă, am decis să zac în pat și eventual să îi țin companie. Și uite așa am descoperit un serial pentru copii, cu vârcolaci.

Bine, nu chiar vârcolaci, ci persoane prin venele cărora curge sânge de lup. Iar această idee mi-a plăcut enorm.

Serialul are în prezent 2 sezoane (sau cel puțin unul întreg) care numără 13 episoade a câte aproximativ 28 de minute fiecare. Le-am devorat și pot spune că sunt de-a dreptul fascinată de tot: atmosferă, personaje, peisaj, replici și mai ales că acțiunea se petrece în Regatul Unit și toți actorii sunt britanici ^^

WOLFBLOOD #1Povestea plasează în centrul său o tânără de 14, aproape 15 ani, Madeline Smith (Aimee Kelly) care încearcă să ascundă un mare secret de cei mai buni priteni ai săi Shannon (Louisa Connolly-Burnham) și Tom (Kedar Williams-Stirling) și anume faptul ca ea nu este umană 100%.

Lucrurile devin mai complicate și secretele mai greu de ținut în momentul în care în oraș vine un tânăr misterios și singuratic, iar Maddy se vede nevoită să se împartă între a-l învăța pe acest nou băiat cu simțuri ascuțite, agilitate și putere mult mai mare decât orice tânăr de vârsta lui, că el nu este vârcolac, ci o persoană cu sânge de lup și a-i tine pe prietenii săi departe de secretul ei și al lui Rhydian (Bobby Lockwood).

Însă lucrurile devin interesante odată cu creșterea curiozității lui Shannon despre o bestie care se presupune că ar bântui pădurile din zonă. Așa că toți membrii haitei trebuie să fie din ce în ce mai vigilenți, mai atenți la camerele foto ale tinerei roșcate dar și la faptul că pe lângă ei, în oraș a mai venit o haită de sălbatici. Atât de sălbatici încât nu știu ce este acela un celular sau o cană cu cafea. Și aparent această haită pare să fie adevărata familie a lui Rhydian.

Wolfblood este un serial pe care îl ador și asta datorită simplității evenimentelor și a faptului că răii sunt răi și bunii sunt buni, iar neînțeleșii încearcă să-și găsească un loc în societate.

Vizionare plăcută!

Titlu: Wolfblood

Anul difuzării: 2010 – prezent

Distribuție: Bobby Lockwood (Rhydian Morris), Kedar Williams-Stirling (Tom Okanawe), Louisa Connolly-Burnham (Shannon Kelly ), Aimee Kelly (Maddy Smith)

Nota: 5/5

http://www.youtube.com/watch?v=MAFsRmx6pPo

7 thoughts on “Recenzie serial: Wolfblood, sezonul #1

  1. It looks interesting. Pentru un serial ce vizeaza publicul de 14 ani, pare bun :)) desi, i must say, tipul blond e Edward Cullen incarnated. dar, imi place foarte mult de tipa. Si faptul ca actorii au accent britanic ❤ mi-ai trezit interesul cu acest blog post :))

    • Da. Rhydian este Edward Cullen cu coada, insa nu se comporta ca el. E genul de lonely wolf dar extreme de rebel. Iar la final o sa te surprinda. Cel putin am ramas cu gura cascata atunci cand a avut de ales intre haita si Maddy ^^
      Eddye mereu era genul de siroposenie dupa Bella si din cate am inteles in sezonul al doilea o sa fie un fel de Elena intre Damon si Stefan :))

      • Nu chiar. Este o “tradatoare” in haita salbaticilor care este indragostita de Rhydian si lui i se face mila de ea si incearca sa o invete sa traiasca in lumea oamenilor, numai ca lui Maddy nu prea ii convine ca e cam geloasa si se pare ca unul dintre colegii lui are o istorie foarte interesanta in familie: vanatori de oameni cu sange de lup. Am vazut din sezonul 2 vreo 2 episoade si se pare ca tot sezonul va fi o lupta pentru supravietuire si pastrarea secretului de locuitorii satului. Nu e chiar TVD, e doar nu stiu…eu zic sa incerci sa te uiti. Din punctual meu de vedere, merita!

  2. Nu am auzit pana acum de acest serial, dar pare interesant. Probabil o sa-i dau o sansa, mai ales ca are doar doua sezoane, iar episoadele dureaza cate 30 de minute fiecare 😕

    • Vero, eu zic ca ar trebui sa incerci sa il vezi (dar nu dublat, uita-te la el in original, este mult mai interesant asa) si in plus atmosfera din serial este de-a dreptul fabuloasa. Cel putin pe mine m-a lasat cu gura cascata. Ti-l recomand din toata inima.

  3. Frumoasa descriere te pricep destul de bine ai pus in evidenta multe momente speciala din serial bravo

Leave a Reply

