Recenzie: Limitele spiritului de Richelle Mead (Academia Vampirilor #5)

Mai este atât de puțin și se termină și această serie… Aș fi putut să mă apuc de ultimul volum în urmă cu o săptămână, însă nu am curajul. Nu vreau să se termine. Însă aș vrea să știu cum Rose va fi declarată nevinovată pentru uciderea Reginei Tatiana.

Academia Vampirilor #5Este ciudat pentru că am început această recenzie cu sfârșitul volumului, însă consider că ultimele pagini au fost cele mai bune. Nu știu de ce, dar a început să îmi placă ideaa că lumea plictisitoare a moroilor să fie zdruncinată din temelii. Recunosc că sunt doar niște victime ale strigoilor, însă eu nu îi pot suferi. Nu am pe cineva anume pe lista neagră, ci întreaga rasă. Sunt atât de siguri pe ei și se consideră atât de importanți, încât îmi vine să dau cu cartea de pereți, însă au fost și momente care mi-au plăcut și în care am fost surprinsă de atitudinea anumitor personaje, cum ar fi Lissa.

Nu m-aș fi așteptat niciodată ca blânda, firava și inocenta Vasilissa să ia o țepușă și să tragă în țeapă un strigoi, chiar dacă el este Dimitri și miza ar fi revenirea lui la stadiul de dhampir. Am ramas uimită și de atitudinea blândă a lui Christian și de tupeul lui de a ceda primul în relația lui cu Lissa. Mă bucur foarte de mult că cei doi s-au împăcat, mai ales pentru Christian.

Cartea a fost extrem de reușită și complexă, mai ales că a avut acțiune din belșug, însă au fost anumite lucruri care pur și simplu m-au enervat, iar atitudinea lui Rose a fost de multe ori atât de incrediblă, încât nu puteam să avansez cu lectura.

Titlu: Limitele spiritului

Titlu original: Spirit Bound

Autor: Richelle Mead

Anul publicării: 2010

Nota: 4/5

One thought on “Recenzie: Limitele spiritului de Richelle Mead (Academia Vampirilor #5)

1. Esti furioasa deoarece Rose a decis sa gaseasca alinare si consolare in bratele lui Adrian? Poate ca as fi procedat si eu asa, intr-un asemenea moment de suferinta si de slabiciune. Cred ca inca nu ai idee ce inseamna sa suferi enorm dupa o persoana care nu-ti mai impartaseste sentimentele. Pur si simplu, simti cum toate zidurile cladirilor din jurul tau se prabusesc peste tine. In aceasta situatie a fost si Rose, insa alegerea lui Adrian a fost modul ei de a parea oarecum okay in fata lumii, modul ei de a-si masca suferinta.