Recenzie: Sacrificiu final de Richelle Mead (Academia Vampirilor #6)

Înainte de a începe recenzia, vreau să vă dezvălui un secret: mi-a trebuit 3 ani pentru a citi această serie integral, iar acum că am terminat-o, nu îmi vine să cred. Sunt tristă și fericită în același timp, dar nu e bai, intenționez să mă apuc de seria Bloodlines curând!

Academia Vampirilor #6

Așa cum am precizat și pe Goodreads, această carte a fost cea mai bună carte din serie, urmată de volumul al treilea, Atingerea Umbrei.

Această carte a avut acțiune, intrigi, romantism  și drame din belșug. Iar toate acestea au fost îmbinate uimitor de bine și de atrăgător. Pur

și simplu nu m-am putut abține să nu îmi placă, deși finalul mi s-a părut foarte… „roz” în comparație cu restul cărților. Mă așteptam ca Rose să își găsească finalul fericit alături de Dimitri, însă nu pot să ignor cuvintele de la final ale lui Adrian: care este prețul pentru această fericire?

Victor Dashkov a plătit pentru tot răul comis. Lissa află un secret uimitor de-al familiei Dragomir, secret care o va ajuta din punct de vedere politic, în timp ce Christian trebuie să-i facă față unui adevăr care va zgudui familia Ozera din temelii…. din nou.

Nu vă pot da detalii despre aceste evenimente, însă trebuie să știți că acest volum este cheia tuturor secretelor și problemelor prezentate în toate cele cinci cărți.

Totuși sunt foarte fericită că am dedus bine cine este copilul din flori al lui Eric Dragomir și incredibil de șocată când am aflat motivele trădătorului de a o ucide pe Tatiana. Nici acum nu îmi vine să cred că motivul a fost atât de pueril și de dramatic.

În rest nu am de ce să mă plâng. Mi-a plăcut fiecare rând, pagină, capitol. Acum nu pot decât să stau și să aștept lansarea filmului „Vampire Academy” din 14 Februarie 2014, deși trailerul a fost destul de dezamagitor.

Titlu: Sacrificiu final

Titlu original: The Last Sacrifice

Autor: Richelle Mead

Editura: LEDA

Anul apariției: 2010

Nota: 5/5

Cartea poate fi achiziționată atât de pe site-ul Editurii, dar și de pe site-uri ca elefant.ro sau libris.ro 
2 thoughts on “Recenzie: Sacrificiu final de Richelle Mead (Academia Vampirilor #6)

  1. Mie mi-a parut asa de rau cand am terminat cartea. Eram ceva de genul: “Ce se va alege de viata mea acum?” Dar nu e bai, vorba ta. Avem seria Bloodlines de citit.
    Cat despre film…stii foarte bine, caci l-am vazut amandoua. Deja stii parerea mea despre el.

  2. Ow, sper ca nu creez vreo problema daca mai scriu inca un post. x_x M-a cam luat valul si am omis sa scriu acest lucru in primul comentariu.
    Este ceva legat de Vampire Academy ( si oarecum si de Bloodlines, desi inca nu m-am apucat sa citesc seria ), insa va avea mai degraba legatura cu VA decat cu Bloodlines.
    S-ar putea ca, in curand, sa-ti daruiesc o poveste numai buna de citit pentru tine, scrisa de mine. O poveste inspirata din seria Academia Vampirilor. Am sa-ti dau link-ul blogului meu de indata ce am publicat primul capitol.

Leave a Reply

