Recenzie film: Frozen

Nici nu știu cat timp a trecut de când acest film s-a lansat, sau dacă a fost măcar lansat anul acesta, însă mi-a plăcut. Și mi-a plăcut foarte mult. Să nu te temi de nimic, pare cam greu, însă cu puțină dragoste și ajutor se poate rezolva, nu-i așa?

Frozen este o animație de lung-metraj marca Disney care aduce în prim plan două surori din regatul Arrendelle, Elsa și Anna.

Frozen

Anna este acel tip de fată vulcanică mereu veselă și plină de viață care face ca lucrurile să pară mult mai ușoare decât ar fi în realitate. Având o fire atât de cladă și de veselă, m-a făcut să mă simt bine și să râd până în ultima secundă.

Elsa este prințesa moștenitoare a tronului din Arrendelle, înă ascunde un secret. S-a născut cu magia de a controla zăpada, care din păcate o controlează pe ea în majoritatea filmului. Fiind o adevărată Regină a Zăpezii, Elsa este calmă, serioasă, tristă.

Contrastul dintre cele două prințese este izbitor. Separat cele două sunt normale, însă împreună formează un întreg. Gheață și foc. Veselie și tristețe. Libertate și închisoare.

Desigur că Disney nici de data aceasta nu s-a dat în lături de a crea încă un animal epic. Dacă în animația O Poveste Încâlcită aveam un cal genial, în Frozen este Sven. Renul protagonistului, Kristoff, care adesea este conștiința lui.

Kristoff este genul acela de bărbat singur, dur și extrem de sensibil. Nu este chiar un heartbroker ca Damon sau Dimitri, dar categoric este un gen greu de uitat, care până la urmă rămâne cu… sania.

Și mai este Olaf un om de zăpadă căruia îi plac îmbrățișările călduroase și în special vara. Acest omuleț de zăpada este extrem de vesel, bine-dispus și cu un suflet de aur. Și chiar dacă nu are „un craniu sau oase”, valorează de o mie de ori mai mult decât orice posesor de așa ceva.

Olaf Quote

Acest film mi-a plăcut enorm și chiar regret că nu l-am văzut mai repede. A fost o adevărată oază de relaxare printre stresul sesiunii și chiar mă bucur că am ascultat-o pe Simona atunci când mi l-a recomandat.

Titlu: Regatul de Gheață

Titlu original: Frozen

An: 2013

Distribuție: Kristen Bell (Anna), Idina Mensel (Elsa), Jonathann Groff (Kristoff), Josh Gad (Olaf)

Producție: Disney

Notă: 5/5

5 thoughts on “Recenzie film: Frozen

  1. Frozen este, cel putin din punctul meu de vedere, dovada ca cei de la Disney nu si-au pierdut talentul si capacitatea de a creea filme cu adevarat magice. Frozen a devenit inca de la prima vizionare unul dintre filmele mele preferate marca Disney, iar Elsa cu siguranta a devenit unul dintre personajele mele preferate. Grafica filmului a fost superba, in special scena in care Elsa construieste castelul de gheata. Coloana sonora a fost si ea buna, iar “Let it go” si-a castigat deja locul in playlist-ul meu.

    • Sunt de acord cu tine, însă trebuie să recunosc că oricât mi-ar place Elsa, nu am putut să nu mă regăsesc în Anna. Felul ei de a fi m-a lovit fix în suflet, regăsindu-mă în atutudinea ei și fiecare gest și acțiune pe care a făcut-o. Cât despre playlist-ul meu, în mod oficial are noi melodii marca Disney.

  2. Si eu ma regasesc in Anna din mai multe puncte de vedere. Am vazut cu prietenul meu filmul, chiar de Craciun, si chiar a reusit sa faca atmosfera de Craciun mai placuta.

  3. Cu adevarat o noua capodopera a filmului animat. Cred ca este un film pentru toate virstele, surprinzator prin mesajul transmis .

Leave a Reply

