Recenzie: Roșu de rubin de Kerstin Gier (Culorile Dragostei #1)

Roșu de Rubin este primul volum al trilogiei Culorile Dragostei, scrisă de autoarea germană, Kerstin Gier. Apărută la noi la Editura Litera, este a doua oară când citesc acest roman care traversează și la propriu și la figurat epocile.

Rosu de Rubin (Culorile Dragostei #1)Cartea este despre călătorii în timp și legăturile de familie care sunt mai importante decât ne putem imagina. Și cu toate acestea, secretele pot fi cele mai periculoase arme de a destrăma o familie, dar și o bună modalitate de a crea legături noi.

Gwendolyn Shepherd face parte din una dintre cele două familii posesoare de gena care îi transportă în timp, dar niciodată în timpul vieții călătorului și nu mai mult de 500 de ani înapoi.

Aceste lucruri pe cât de fantastice par, pe atât de mult îmi plac. Culorile Dragostei este o serie care aduce în scenă o altă față a științei aceea a fantasticului. Implicând în poveste chiar cele mai strălucite minți ale omenirii (cum ar fi Newton) autoarea a reușit să creeze o lume magică într-un oraș care ascunde și așa suficient de multe secrete: Londra.

Pe lângă faptul că romanul este despre călătorii în timp și păstrarea continuității, acesta ascunde povești de dragoste imposibile, prietnii adevărate, trădări și o mulțime de personaje care mai de care mai colorat și mai complex. Cum ar fi Gideon de Villiers, partenerul de călătorii al lui Gwen, exact tipul sexy si misterios capabil să înnebunească până și pe cea mai rațională fată. Charlotte Montrose coțohârla nesuferită care practic imploră pumni în fața aceea perfectă sau doctorul White morocănosul insensibil și suferind care nu ar răni nici măcar o muscă în realitate (sau cel puțin așa îl văd eu în acest prim volum).

Desigur că în carte este și nelipsita cea mai bună prietenă, Leslie Hay,  cea mai veche și bună prietenă a protagonistei, o fată extraordinară, super optimistă care face ca lucrurile să pară mereu mai ușoare oricât de imposibile ar părea.

Încorporând acest curcubeu de personalități și aventuri de neimaginat, Roșu de Rubin este o carte relaxantă și o lectură ușoară.

Titlu: Roșu de rubin

Titlu original: Rubinrot

Autor: Kerstin Gier

Editura: Litera

An apariție: 2009

Notă: 5/5

Cartea poate fi achiziționată de pe site-ul Editurii
3 thoughts on “Recenzie: Roșu de rubin de Kerstin Gier (Culorile Dragostei #1)

  1. Dupa cum descrii cartea, pare a fi genul acela de poveste care se aseamana cu cele imaginate de Jules Verne. Vad ca incepe sa se mareasca lista mea cu carti care trebuie citite.

  2. Extrema recenzia! Nici eu nu puteam sa o spun mai bine! A trecut ceva timp de când am terminat cartea, dar recenzia ta mi-a adus aminte de ea, și de toată seria. Și mie mi-a plăcut la nebunie cartea, și cred ca am citit-o în mai puțin de 3 zile. Cu toate ca ordinea cronologica mi-a dat bătăi de cap pe întreaga durată a seriei, nu a fost ceva care sa mă faca sa disprețuiesc seria asta. Si Omg, Gideon 😍. Plus ca a apărut al 2 lea film, Saphireblau, în care actorul arata și mai bine. Sper ca o sa vizionezi filmul și o sa ne oferi recenzia ta. Iar am sărit de la carte la altceva… Nt. Nt. Nt.

Leave a Reply

