Happy Birthday Reader’s Republic!

R's R 1 anVA PromiseNu pot să cred că Reader’s Republic are un an de când a fost înființat. A fost un an grozav, un an în care mi-am făcut o mulțime de prieteni și am cunoscut o mulțime de persoane care mi-au dat curaj și forță să continui.

Exceptând echipa mea care este de nota 100 și care m-a suportat cu idei de teme, fotografii și greșeli la engleză, am avut alături bloggeri, dar și autori care m-au sfătuit și mi-au oferit ajutor când eram în impas de idei. Dragilor, vă mulțumesc pentru sprijin și pentru faptul că mi-ați fost aripi care m-au adus astăzi aici.

Făcând o revizie la tot ce s-a întâmplat anul acesta am făcut o listă cu cele mai memorabile momente petrecute alături de voi:

Cea mai bună carte citită:

Jocul Minciunii de Sarah Shepardanigif

Cea mai bună serie citită:

Alina Marinescu de Monica Ramirez

Cea mai așteptată apariție:

Bariere de Fum de Monica Ramirez

Cea mai proastă carte citită:

O Educație Costisitoare de Nick McDonell

Personajul preferat:

Moira Bellamie (Swordplay de Katahrina Gerlach)

Cel mai bun film fantasy văzut:

Orașul Oaselor

Cel mai așteptat film:

Sfidarea

Cel mai slab film văzut:

Roșu de Rubin

Actor preferat:

Torrance Coombe (Sebastian din Reign)

Cel mai bun serial:

Nikita

R's R 1 an

I can’t believe that it’s already one year since I started this blog and it was an amazing year. In the last year I made a lot of friends among readers, bloggers and writers. This year I had the chance to be a member of a blog tour and I met a lot of nice people even if they are far way. And some of them encouraged me to never give up like the authors Eri Nelson, Gary King, Monica Ramirez or Katahrina Gerlach. And of course I mustn’t forget my dearest blogger friends who helped me to be a big family: Simona, Claudiu, Raluca and Lady Andreea (guys I really appreciate your support and your friendship) or my little devil family: Mishu, Bunny & Iulia (the mortal group)

So guys, I really thank you all for everything what you did and because you became my team, even if at the begin it was me and Florin, now we are much more than a bunch of fantasy maniacs, we are a Republic. A family.

So thank you for being by my side in this year and for giving me wings to continue blogging.

Leave a Reply

