Recenzie: Fascinație de Melissa Marr (Fascinație #1)

Astăzi am terminat această carte și pot spune cu sinceritate că nu sunt deloc fascinată de ea. Poate că este din cauza zânelor sau a atitudinii obsedate a lui Keenan sau a regulilor impuse de Elena, bunica lui Aislin, nu știu. Știu doar că povestea mi se pare oarecum ridicolă.Fascinaie #1

În primul rând, sunt prea multe secrete în această poveste, chiar dacă Ash mi-a părut a fi un personaj destul de echilibrat, care pur și simplu m-au răsucit pe toate părțile. Exact ca într-o horă.

În al doilea rând, toată această goană după protagonistă este destul de obositoare. Toată lumea, fie zână, fie om aleargă după Aislin. Căci ea este ori salvarea, ori pieirea lumii.

Iar în ultimul rând, avem finalul care este de-a dreptul grăbit. Adică suflăm peste zâna mare și rea și gata!? S-a terminat tot? Nici o luptă mai pe bune, nimic?

Povestea cu zâne este super interesantă, aici zânele fiind prezentate sub forma personajelor negative, iar Aislin a știut un singur lucru toată viața ei: zânele sunt rele. Stai departe de ele! Asta mi-a plăcut. Și mi-a mai plăcut și ideea de a împărți zânele în diferite tipuri, gen: zânele verii, iernii, întunericului etc. Și fiecare zână aparține unui regat. Regatul din acest volum fiind Regatul Verii.

Acțiunea este prezentată sub forma clasicului „a fost odată ca niciodată un prinț care își căuta mireasa, dar vrăjitoarea cea rea nu îl lăsa”. Aici vrăjitoarea cea rea este mama prințului – Keenan care cumva este Regina Iernii. (Mie mi se pare un clișeu: mama este Regina Iernii, fiul este Regele Verii). Prințul Keenan își caută mireasa pentru a putea deveni Rege și a o învinge pe maștera cea rea. Dar ce se întâmplă când Aleasa este mai încăpățânată decât un catâr?

Aislin este o muritoare înzestrată cu Vederea (poate vedea zânele așa cum sunt ele), este o școlăriță tipică, merge la școală, are prieteni și este îndrăgostită de un tip super sexy, Seth și perfect decisă să refuze viața de nemuritor. Acum ce se va întâmpla, nu știu, dar un lucru știu sigur: sărutările pot fi letale!

Titlu: Fascinație

Titlu original: Wicked Loveley

Autor: Melissa Marr

Editura: RAO

Anul publicării: 2009

Nota: 2/5

4 thoughts on “Recenzie: Fascinație de Melissa Marr (Fascinație #1)

  1. Am citit acum ceva timp cartea si tin minte ca mi s-a parut simpatica, dar nu m-a atras destul de mult incat sa caut si celelalte volume. Desi nu m-am omorat dupa personaje, imi amintesc totusi ca imi placuse foarte mult Donia si ca imi era mila de ea.
    Poate o sa incerc sa mai acord o sansa seriei si sa caut si celelalte volume, daca tot mi-ai amintit de ea acum :))

  2. Recunosc ca n-am mai citit carti cu zane… Imi place descrierea ta, iar povestea pare interesanta. Cred ca o sa incerc sa citesc, nu stiu 😀

Leave a Reply

