Rezultate concurs #1

Hey tuturor ce mai faceți? Eu am avut laptopul prăjit în această ultimă săptămână și nu am mai putut fi atât de activă pe blog pe cât aș fi vrut. Și știu că ieri trebuia să afișez aceste rezultate, dar din motive tehnice mi-a fost aproape imposibil (și am fost și puțin obosită), dar acum sunt gata să fac public cei doi câștigători ai unui exemplar al cărții „Divergent” de Veronica Roth, ediție tie-in, dar și care este surpriza de care vă vorbeam în urmă cu vreo două săptămâni.

Înainte de a face public cele două persoane câștigătoare, trebuie să știți că șansele de a câștiga un exemplar al cărții Divergent ediție tie-in nu suntConcurs Divergent pierdute, deoarece mai multe bloguri din România, organizează un giveaway marca LEDA – Divergent. Acestea sunt:

Așa că succes în continuare! ^^

 

Revenind, cele două câștigătoare ale unui exemplar al cărții „Divergent” sunt: Mădălina Andrada și Eva Luna. Fetelor felicitări!

Castigatori

Și acum premiul special, este un premiu de fidelitate acordat Veronicăi, care a avut cele mai multe comentarii pe blog, dar și cea mai mare activitate. Aceasta cititoare și-a început activitatea pe acest blog undeva prin luna August, iar de atunci a continuat să ne viziteze. Veronica a câștigat un poster al filmului Divergent, pe care l-am luat cu ocazia avanpremierei filmului. Mulțumesc Veronica pentru sprijinul acordat!

 

Cel mai activ

 

 

Rog cele trei câștigătoare ca până pe data 10 Aprilie să-mi trimită pe e-mailul ducablueheart@yahoo.com datele de contact (nume, prenume, adresa completă) pentru a putea intra în posesia premiilor. Dacă până pe 10 Aprilie ora 12 AM (asta ar fi prima oră din 11 Aprilie) nu voi primi e-mailul voi alege alte câștigătoare. Vă rog ca titlul e-mailului să fie Câștigător Concurs Divergent, respectiv Câștigător premiu fidelitate

 

4 thoughts on “Rezultate concurs #1

Leave a Reply

