Recenzie film: Căpitanul America – The Winter Soldier (Căpitanul America #2)

OK, știu că trebuia să scriu această postare încă de…. acum o săptămână. Dar pur și simplu nu îmi mai văd capul de treburi! Ayway, filmul a fost grozav și sincer acum am înțeles cât de inteligenți sunt producătorii de la Marvel ❤

Capitanul America #2Înaninte de a vă povesti acțiunea filmului, vreau să vă informez despre un serial super șmecher marca Marvel: Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. Este un serial în care protagonistul este Agentul Coulson (nope, he’s not dead) care își face o echipă și curăță mizeria pe care Răzbunătorii o lasă în urmă și mai nou Căpitanul America, Thor și mulți alții. Acest serial fiind în strânsă legătură cu toate filmele de la Marvel (excepție făcând Spider Man și X – Men).

Revenind la filmul nostru, a cărei acțiune se petrece în prezent, aflăm secretele din spatele creării S.H.I.E.L.D., și ne dăm seama că sunt unele războaie care dăinuiesc chiar și după 70 de ani. Hydra nu și-a găsit sfârșitul odată cu Craniul Roșu și cine i-a oferit motoul „dacă tai un cap, răsar două” a avut dreptate. Hydra încă trăiește, iar personajele pe care noi le consinderăm dragi se dovedesc a fi niște trădători în timp ce suspecții devin eroi.

Și cu toate acestea am fost plăcut surprinsă și de faptul că am revăzut-o pe Natasha Romanoff aka Black Widow  (este pur și simplu spectaculoasă). În acest film roșcata face echipă cu Steve pentru a salva atât lumea cât și agenția S.H.I.E.L.D. de nebunii după putere care își spun Hydra.

Am o curiozitate: voi credeți că soldatul iernii este Căpitanul America? Eu asta am crezut, însă am fost surprinsă să văd că acest titlu nu îi este acordat eroului care a dormit timp de 70 de ani într-un iceberg, ci altcuiva. Unui personaj pe care nu credeam că îl voi revedea și în partea a doua, însă aparent creatorii Marvel încep să se specializeze în arta zăpăcitului publicului: ucid personaje, doar ca apoi să revină în mod misterios. Ce ziceți? O fac pentru public ca producătorii seriei Jurnalele Vampirilor, sau pentru că așa este povestea?

Capitanul America #2

Titlu: Căpitanul America: Soldatul Iernii

Titlu original: Captain America: The Winter Soldier

Distribuție: Chris Evans (Căpitanul America), Samuel L. Jackson (Nick Fury), Scarlett Johansson (Black Widow)

An: 2014

Nota: 5/5

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Recenzie film: Căpitanul America – The Winter Soldier (Căpitanul America #2)

  1. Am vazut si eu ieri filmul si am fost placut surprinsa de acesta. Povestea a fost interesanta si mi-a placut sa o revad pe Natasha, aceasta fiind unul dintre personajele mele preferate. Cat despre invierea anumitor personaje, din ce imi amintesc eu, asa era povestea si in benzile desenate 😕

  2. Povestea a fost interesanta, dar nu e genul meu , si am ramas putin trista ca mi-a luat din timpul meu pretios, in care as fi citit ceva.

Leave a Reply

