Recenzie serial: Vânătorii de comori

Sunt sigură că ați văzut măcar o parte dintr-un episod ale acestui serial care pe mine m-a fascinat încă din clasa a III-a. Sydney Fox era o profesoară șmecheră, care se mișcă bine și extrem de sexy în timp ce asistentul ei, Nigel Bailey este exact opusul: pămpălăul șef.

Serialul are 3 sezoane, în care episoadele nu au legătură între ele, ceea ce este bine pentru că poate fi vizionat așa cum dorești fără Relic Huntersă te temi că ai putea să pierzi șirul evenimentelor.  Mie mi-a plăcut această lejeritate cu care am urmărit aventurile celor doi prin toată lumea.

Dușmanii și pericolele sunt la tot pasul în fiecare episod: capcane de sute de ani care așteaptă să fie declanșate, șerpi veninoși, păanjeni imenși și nebuni criminali după avere și lista continuă.

Sidney și Nigel fac o echipă fantastică, însă mereu au avut și parte de puțin ajutor din „interior” și anume secretarele lor Claudia (sezoanele 1 și 2) și Karen (sezonul 3). Ele se ocupau de hârțogăraie și de tot ceea ce este legat de transport.

Nu pot să vă descriu prea mult serialul pentru că fiecare episod este unic în felul său. Mereu o altă relicvă. De la celebra Cutie a Pandorei, la găsirea colierului Cleopatrei.

Episodul meu preferat a fost în sezonul al doilea, când a fost tratată tema reîncarnării. Aparent Claudia nu este doar o secretară blondă obsedată de modă, ci reîncarnarea unei slujnice loiale a Cleopatrei. Aici începe o luptă contra cronometru pentru găsirea relicvei cu pricina dar și descoperirea de sine și transformarea prin care trece tânăra secretară în această aventură.

Iar aceasta este doar una din poveștile care m-au făcut să ador istoria antică ^^

Titlu: Vânătorii de Comori

Titlu original: Relic Hunter

Distribuție: Tia Carrere (Sydney Fox), Christen Anholt (Nigel Bailey), Lindy Booth (Claudia), Tanja Reichet (Karen)

An difuzare: 1999 – 2002

Număr de sezoane: 3

Număr de episoade: 66

Nota: 5/5

5 thoughts on “Recenzie serial: Vânătorii de comori

  1. Am auzit de multe ori de acest serial, dar pana in prezent nu am reusit sa-l urmaresc. Ideea pare draguta si chiar m-ai facut curioasa in ceea ce-l priveste prin prezentarea povestii legata de Cleopatra.

  2. Multi prieteni mi-au recomandat sa privesc acest serial, si dupa ce l-am privit nu am regretat , e magnific .

  3. Wow. Nu pot sa cred ca am mai găsit pe cineva care sa se mai uite la el. L-am terminat acum un an, dar pur și simplu îl ador. Uneori chiar mă gândesc să-l reîncep, pur și simplu. Și mie una mi-a indus o puternica pasiune pentru trecut și istorie, împreună cu Xena 😂. Foarte buna recenzia!

Leave a Reply

