Interviu #1: Emily A. Lawrence, o nouă descoperire a literaturii

Emily A. Lawrence este o tânără de 25 de ani din Cluj Napoca. Pasionată de scris și lectură, aceasta s-a ambiționat să pătrundă pe piața cărții, înflorind mai întâi în SUA. Până acum a publicat două cărți: The Guardian of My Soul și Unforgettable HeartsPersonal nu am citit nimic scris de ea (încă) însă am reușit să îi fur câteva răspunsuri la primele întrebări care mi-au venit în minte la momentul respectiv. Așa am aflat că acum lucrează pentru o editură din SUA și cum este ea:

Emily A. Lawrence #1R’sR: Munca pentru Editura din State o faci de acasă sau de acolo? Iar dacă ești în State, când te-ai decis sa pleci?

Emily: Lucrez din România. Sunt prietenă cu scriitoarea de bestseller Sable Hunter căreia i-am editat cărțile. Așa am ajuns să lucrez cu ea la editura sa.

R’sR: Care a fost factorul care te-a împins să scrii cărți?

Emily: Dintotdeauna mi-a plăcut să citesc și mi-am dorit ca într-o zi să ajung să scriu propriile mele cărti. Pentru mine este mai mult decât un hobby. Este un mod de viață, de a evada din cotidian și de a crea personaje, lumi și universuri noi.

R’sR: De ce ai ales acest stil de poveste și nu altul gen: clasic, horror, etc.?

Emily: Cărţile mele sunt ȋn genul New Adult/Contemporary Romance. Fiind o fire romantică îmi place să citesc astfel de cărți. Am ales genul New Adult și din cauza vârstei personajelor, apropiată de a mea. Țin totuși să menționez că aceste cărți se adresează cititorilor de peste 18 ani. Cu toate acestea, îmi doresc ca în viitor să abordez și genul paranormal sau mystery.

R’sR: Care sunt cărțile pe care le-ai publicat? De care ești mai atasata sufletește?

Emily: Până ȋn prezent, am publicat două serii de cărţi (The Weekend Getaways Series, The Soul’s Desire Series) cu două edituri americane, Secret Cravings Publishing, respectiv Beau Coup Publishing. Preferata mea este ultima carte publicată, și anume “Unforgettable Hearts”.

R’sR: Se spune că este ușor să îți publici primul roman, dar mai greu este să-l publici pe al doilea. Din perspectiva ta, afirmatia aceasta este adevarată?

Emily: În ziua de astăzi este destul de ușor să publici o carte. Oricine își poate publica singur cărtile pe Amazon. Este mult mai greu însă să ajungi la o editură. Acestea au un anumit format, cerințe și preferințe pe care trebuie să le respecți. Pentru mine a fost o experiență frumoasă la ambele edituri. Odată ce am publicat prima carte, mi-a fost mult mai ușor să le public pe următorele, deoarece deja mă cunosteau ca persoană și ca stil de scris.

R’sR: Ți-ar plăcea să îți publici cărțile și pe piața românească?

Emily: Da, mi-aș dori foarte mult ca într-o zi cărțile mele să fie disponibile și la noi în țară în limba română. Deocamdată ele se găsesc doar în limba engleză în format kindle, nook sau paperback.

Emily's Books

Să nu judecăm o carte după coperți, însă eu sunt fascinată de cele două. Voi ce părere aveți? ^^

Și dacă tot suntem entuziasmați de această nouă „descoperire” The Guardian Of My Soul va fi gratis pe Amazon in 3 și 4 Mai (mâine si poimâine) în format kindle. Iar dacă aveți de gând să vă blestemați norocul așa cum fac eu că nu am un kindle, Emily a venit cu o soluție salvatoare. Pe Amazon, există un program pentru cărțile kindle pentru calculator pe care îl puteți descărca de aici ^^

Date de contact autoare:

Facebook: https://www.facebook.com/author.emily.a.lawrence?ref=hl
Twitter: https://twitter.com/EmyALawrence
Website: http://emilyalawrence.beaucoupllc.com
Blog: http://authoremilylawrence.blogspot.ro/
Amazon: http://www.amazon.com/Emily-A.-Lawrence/e/B00D0AYX78/ref=ntt_athr_dp_pel_pop_1

 

One thought on “Interviu #1: Emily A. Lawrence, o nouă descoperire a literaturii

Leave a Reply

