Recenzie: Gardianul sufletului meu de Emily A. Lawrence

 

Titlul postării este tradus de mine, din moment ce cartea nu a fost tradusă în limba română, încă! Această carte o am în format kindle din păcate, dar mulțumită unui progrămel simpatic de pe Amazon care merge instalat și pe smartphone, dar și pe laptop, pc sau tabletă, am reușit să intru în lumea sofisticată și strălucitoare a lui Kristen Mancuso.

Cover - The Guardian of My Soul #1Povestea cărții este despre o tânără care în primele pagini împlinește magica vârstă de 21 de ani. Și când spun „magică” nu mă refer la fantasy, ci la ceea ce îți poate oferi și ce uși ți se deschid atunci când ai 21 de ani și locuiești în Beverly Hills.

Fiind fiica unui renumit designer de haine, Kristen are cam tot ceea ce își poate dori o fată: bani cât să hrănească o întreagă delegație de lei, o mașină șmecheră de 10 secunde, o cea mai bună prietenă cu înclinații cam kynky, o gașcă ce o răsfață tot timpul și un iubit pe care îl „joacă” așa cum vrea ea. Și cu toate acestea viața asta luxoasă și lumina reflectoarelor nu sunt suficiente. Ceva lipsește!

Cu toate că pare un clișeu, iubirea este piesa din puzzlelul fericirii lui Kristen. Iubirea aceea care te face să îți pierzi mințile, îți aprinde simțurile și te face să visezi cu ochii deschiși la lucruri mai mult sau mai puțin… legale.

Însă curiozitatea crește în momentul în care bodyguard-ul ei ajunge să protejeze ceva mai mult decât siguranța fizică a tinerei și lucrurile se schimbă radical când atmosfera se încinge și categoric nu este de la soare.

Fiind prinși între diferențele oferite de statutul social, de concepțiile adânc înrădăcinate ale părinților și a unui trecut încăpățânat care are tendința de a-și face loc în prezent, Alec și Kristen ne învață că iubirea este pentru toți, că te lovește când te aștepți mai puțin și că merită să o aștepți.

Gardianul sufletului meu este o carte care YA care se citește chiar și cu ochii închiși sub razele lunii.

Titlu: The Guardian of My Soul

Autor: Emily A. Lawrence

An apariție: 2013

Editura:  Beau Coup Publishing

Nota: 5/5

2 thoughts on “Recenzie: Gardianul sufletului meu de Emily A. Lawrence

  1. Dupa ce am citit recenzia, am constatat ca aceasta carte e urmatoarea pe lista mea de citire.

Leave a Reply

