Leapșa #1

Am primit această Leapșă în urmă cu aproape trei săptămâni de la Veronica de pe blogul Goldypedia și mi s-a părut foarte interesantă. Aceasta constă în zece întrebări care din punctul meu de vedere te definesc ca cititor.

leapsa1. Ce iubești cel mai mult atunci când cumperi cărți noi?

Această întrebare mi-o pune și tatăl meu, dar sub forma: „Nu înțeleg de ce îți place atât de mult să dai banii pe toate cărțile astea”. Iar răspunsul meu este simplu: „cărțile îți dau aripi să zbori. Iar bucuria de a avea o carte nouă nu se compară cu nimic. Pur și simplu iubesc să merg în magazin, să colind și apoi să găsesc un raft, pe care stă o carte care pur și simplu strălucește, evidențiindu-se de restul. Fluturașii aceia din stomac, nu îi pot avea din nicio parte, oricât de îndrăgostită aș fi.”

2. Cât de des cumperi cărți noi?

Păi atunci când îmi permite bugetul. Sunt momente în care îmi cumpăr câte 3 – 4 cărți pe lună, dar și momente în care aștept 3 – 4 luni ca să îmi pot cumpăra o carte.

3. Librării sau magazine online?

Personal, mereu am preferat librăriile pentru că așa pot studia puțin carte, conținutul și toate cele. Pe când online, chiar dacă este mai comod și mai ieftin, este posibil să îmi iau țeapă cu privire la carte și să nu îmi placă.

4. Ai o librărie preferată?

Normal că Libris.ro este librăria mea preferată. Are prețuri delicioase și faptul că am și transport gratuit la orice comandă, mă face să pierd toată ziua navigând pe site-ul lor. Mai ales că acolo sunt cărți pe care în unele magazine nu le găsesc.

5. Faci precomenzi?

Foarte rar. Singurele cărți pe care mi le-am precomandat sunt cele din seria „Vampirii din Morganville”. Sunt mult prea nerăbdătoare să văd ce se întâmplă.

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărți?

Momentan am o limită fizică și psihică. Vara aceasta mi-am propus să citesc foarte multe cărți și momentan nu îmi voi mai cumpăra nimic, pentru că nu mai am loc pe rafturi și nici nu pot face față numărului care tot crește.

7. Ai interdicții la cumpărat cărți?

Sincer? Da. Părinții mei deja vor să deschidă un magazin cu toate cărțile pe care le am și, eventual, să se „îmbogățească” :)) , motiv pentru care o iau mai ușor cu cumpărăturile.

8. Cât de lung este wishlistul tău?

Foarte lung. Terrametric aș putea spune :))

9. 3 cărți din wishlistul tău pe care vrei să le cumperi în momentul acesta.

Doar atât? Fine, „A doua Lună Plină” și „Magie de doi bani” de K. Armstrong și vol. 8 din Vampirii din Morganville de R. Caine.

10. Cine dorești să mai facă acest tag?

Simona și Mădălina sunt primele persoane care îmi vin în minte acum, dar poate să îl facă oricine vrea. Cu cât mai mulți, cu atât mai bine! Abia aștept să văd ce răspunsuri aveți, motiv pentru care vă rog să postați linkul într-un comentariu la această postare ^^

One thought on “Leapșa #1

Leave a Reply

