Recenzie: Pasiune de Lauren Kate (Damnare #3)

Vreau să îi mulțumesc Editurii Litera pentru ocazia de a citi acest volum.

Categoric acesta a fost cel mai bun volum al seriei. Pot spune că a avut parte de acțiune, răsturnări spectaculoase de situație și o Damnare #3mulțime de aventuri care mai de care mai inimaginabile, finalul lăsând loc unei continuări care cu siguranță te va ține cu sufletul la gură.

Volumul al treilea s-a terminat cu cina – dezastru din casa familiei lui Luce și dispariția acesteia printr-un mesager în căutarea adevărului despre ea și iubirea ei pentru Daniel.

Sincer? Luce mi s-a părut stupidă în toate perioadele, iar adevărul despre blestemul ei este atât de evident încât nu trebuie să fii un detectiv pentru a-l descoperi: Luce moare datorită iubirii ei intense pentru Daniel. Îngerul nu are nici o vină. El o poate iubi cât vrea. Și cam acesta este și răspunsul pentru care ea nu a murit până acum. Spre deosebire de avatarurile ei din trecut, pune cam des la îndoială iubirea dintre ea și Daniel. Adică în volumul anterior l-a sărutat pe Miles.

Nu cred că voi ajunge vreodată să îmi placă Daniel. Mi se pare cam lipsit de viață și disperat de atenție, la un moment dat obsedat. Nu pot să spun că mă încântă ceva anume la el, dar nici că îmi displace. Îmi este indiferent.

Pot spune însă că am fost foarte încântată de apariția unui nou personaj și anume Bill. Acesta este un gargui și ca toți garguii are un fel aparte de a povesti întâmplările sau de a acționa în situații extreme. Și cu toate astea am fost șocată de întorsătura de situație când am văzut cine este cu adevărat. Într-un fel a fost unul din puținele personaje pe care le-am regretat, chiar dacă în cele din urmă s-a dovedit a fi chiar Satana.

Concluzia? A fost o carte mult mai bună decât precedentele, dar nu extraordinară. Însă sunt sigură că cititorii de 14 – 16 ani o vor adora. Din păcate eu am trecut de mult de vârsta când iubirile sunt nemuritoare.

Titlu: Pasiune

Titlu original: Passion

Autor: Lauren Kate

Editura: Litera

An apariție: 2011

Nota: 2,5/5

Cartea poate fi achiziționată de pe site-ul Editurii.

D&E2

4 thoughts on “Recenzie: Pasiune de Lauren Kate (Damnare #3)

  1. Aştept de ceva timp să citesc cartea, trebuie să recunosc căprima oară am fost atrasă de coperţile absolut geniale. Nu ştiu dacă o să fiu încântată având în vedere că tind să cred că este o carte YA destul de clişeică,. dar cred că merită o încercare c:

  2. Mi-am propus de mult timp să citesc seria, însă cărţile astea chiar nu vor să ajungă şi în mâna mea. Până apare filmul trebuie neapărat să le citesc.

Leave a Reply

