Leapșă #2: Behind the Blog Tagg!

Am primit acest tag în urmă cu trei zile de la Book Palace și sunt mai mult decât încântată să mă prezint publicului larg răspunzând sincer la cele 7 întrebări standard și adăugând minim 4 lucruri noi despre mine, iar la final voi da tagg bloggerilor care mă inspiră și pe care îi admir.

P.S. imaginea din această postare este obligatorie pentru oricine va prelua acest tagg

tsg R'sR

1. Din ce oraș ești?

Tîrgu – Jiu

2. Câți ani ai?

22

3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?

Pastele și ciocolata ❤

4. Care este cel mai mare vis al tău?

Să reușesc să construiesc măcar jumătate din ceea ce a construit și a realizat familia mea.

5. Care este cea mai mare frică a ta?

Hm… probabil că spațiile închise (sunt claustrofobă) și de apă (nu știu să înot)

6. Care este citatul tău preferat? Dar moto-ul?

Nu am un citat preferat pentru că sunt prea multe și am citit mult prea mult. Alegând un citat este la fel de greu ca atunci când o mamă trebuie să spună care este copilul ei preferat.

Moto-ul meu de-o viață este „Poți face orice dacă încerci, nu poți face nimic dacă nu încerci.”

7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.

CancerȘi acum câte ceva despre mine

– numele meu este Andra

– sunt născută pe 23 Iunie (deci sunt în zodia racului)

– culoarea mea preferată este mov

– îmi place să citesc orice îmi cade în mână pentru că numai așa pot să mă descopăr, dar și să învăț cum scriu Image0013sau să mă exprim prin orice mijloc (fie că este artă sau nu)

– urăsc matematica și orice patruped (niciodată nu m-am înțeles bine cu animalele)

– iubesc păsările, motiv pentru care de 5 ani am doi papagali adorabili

D&E2

7 thoughts on “Leapșă #2: Behind the Blog Tagg!

    • Yuki, să-mi fie rușine că abia acum mi-am amintit de această postare și de comentariile ei. Ce-i drept, mai bine mai târziu decât niciodată. Îți mulțumesc! Chiar îmi doresc ca acest vis să se adeverească și voi face tot posibilul să îl duc peste granițe 😀

  1. Şi eu am un papagal (o minfă) de 5 ani şi pur şi simplu îl ador! ♥ Seara fac popcorn şi mâncăm amândoi în timp ce ne uităm la Supernatural :)) Da, papagalul meu mănâncă popcorn şi îl las liber prin cameră. Ţin uşiţa de la colivie deschisă şi când îi e foame merge şi mănâncă apoi iasă iar afară :))

Leave a Reply

