Recenzie: Paranormal de Kiersten White (Paranormal #1)

Am terminat această carte acum mult timp și exceptând faptul că a fost un cocktail de personaje, nu pot spune că m-a impresionat prea mult.

Protagonista romanului este Evie, o tânără de 16 sau 17 ani (chiar nu îmi amintesc vârsta ei) care lucrează pentru Agenția Paranormal #1Internațională de Securitate pentru Paranormali (AISP). În cadrul acestei agenții Evie se ocupă cu găsirea și „marcarea” paranormalilor din toată lumea pentru că ea este specială, având darul „vederii”. Nu este vampir, nici vrăjitoare și nici vârcolac. Evie este o tânără care poate să vadă dincolo de farmecele create de creaturile fantastice cu care ne-am obișnuit deja.

Acțiunea romanului este „normală” până când în AISP pătrunde un metamorf. A fost prima dată când am întâlnit noțiunea de metamorf, care este persoana ce este capabilă să își ia aproximativ orice înfățișare dorește. Ei bine acest metamorf este un tânăr de 18 ani (cred) pe nume Lend este tipul de care Evie se îndrăgostește și care deși poate să o copieze, nu îi poate imita ochii.

Având această trăsătură neobișnuită ca punct de plecare Evie și Lend merg într-o avetură care nu doar îi apropie, dar o și aduc pe tânăra noastră protagonistă mai aproape de originile sale. În încercarea de a-l descoperi pe autorul crimelor în serie din lumea paranormală, Evie află că destinul nu îți este scris, ci că și tu poți să-l scrii așa cum îți dictează inima.

Deși lectura a fost extrem de ușoară, am fost cam dezamăgită de carte, deoarece mă consider „prea mare” pentru ea, motiv pentru care o recomand publicului cu vârsta până la 14, respectiv 16 ani.

Titlu: Paranormal

Titlu original: Paranormalcy