Pagini de jurnal #1

Nu prea obişnuiesc să ţin jurnale pentru că niciodată nu reuşesc să le actualizez, însă alt titlu pentru această postare pur şi simplu nu am găsit.20141112_140914

De vreo câteva săptămâni sunt în impas pentru că nu am o conexiune la Internet cât de cât acceptabilă. Sunt sigură că există multe explicaţii, însă eu nu le ştiu. Ştiu doar că router-ul de wireless nu citeşte IP-ul de la Internet, motiv pentru care sunt în urmă cu proiectele pentru facultate, postările şi multe altele.

Acum sunt la un calculator care are Windows XP şi merge ca un melc şchiop şi turmentat, iar de aproape două ore încerc să trimit nişte e-mailuri în care să anunţ lumea că nu am cum să ţin legătura cu ea pe un termen nedefinit.

Şi după ce e-maiulu s-a încărcat, am putut vedea că Veronica şi Andreea au primit premiile, lucru, care sper, că i s-a întâmplat şi Emei (Ema, aşteptăm o vedere + impresii din ţara în care te-ai mutat). Fetelor, lectură plăcută şi mulţumesc pentru că citiţi Reader`s Republic!

20141112_124800De curând a fost Sf. Mihail şi Gavril, motiv pentru care le urez (cu întârziere) tuturor srbătoriţilor să fie fericţi, sănătoşi şi să aibă parte de tot ceea ce îşi doresc (eu îmi doresc conexiune la Internet de pe laptopul meu). Şi tot atunci am fost şi eu sărbătorită şi am primit cărţi, ciocolată, flori şi multe alte chestiuţe atât de la prieteni şi familie, cât şi de la bloggeri din toate colţurile ţării, vă mulţumesc tuturor pentru cadouri, au fost cu adevărat frumoase. Printre aceste cadouri voi 20141112_130106aminti doar câteva cărţi ca: Stăpânul Inelelor, Sub aceeaşi stea, Paper Towns sau A 16-a Lună. Încă o dată le mulţumesc tuturor pentru cadouri şi sper că mă voi bucura de toate până la sfârşitul anului ^^

Cu sau fără Internet sunt extrem de fericită şi cât de cât la curent cu noutăţile de la târgul de carte Gaudeamus (Pavilionul Romexpo, str. G-ral Berthelot nr. 60 – 64, sector 1, Bucureşti, Romania), noutăţi care vor fi postate pe pagina de Facebook a blogului în fiecare zi începând de astăzi. Perioada de desfăşurare a târgului este 19 – 23 noiembrie, iar programele şi evenimentele vor fi postate pe o pagină dedicată târgurilor de carte de pe blog.D&E2

4 thoughts on “Pagini de jurnal #1

      • Eroic. Am citit foarte mult și după cum ai observat, acum am umplu blogul cu postări și recenzii și când mă uit în Ciorne, îmi vine să plâng pentru că se adună încontinuare.

Leave a Reply

