Recenzie film: Pinguinii din Madagascar

Având la bază bine-cunoscutele animații „Madagascar”, filmul „Pinguinii din Madagascar” aduce în prim plan echipa de comando a junglei: Kowalski, Rico, Soldat și Căpitanul (Skipper), cei patru pinguini „scumpi și adorabili” care niciodată nu fug din fața pericolului.

Vara trecută am descoperit serialul animat, cu același nume, care Pinguinii din Madagascarrulează pe Nikelodeon zilnic, iar când am văzut trailerul, mi-am zis ca acesta este un must see și, sincer, nu regret că am fost la cinema.

Făcând o paranteză de la ultima parte a Pinguinilor din Madagascar – Fugăriți prin Europa, filmul ne dezvăluie că încă de când erau mici cei patru sfidau regulile animalelor, evidențiindu-se prin originalitate, inventivitate și loialitate. În prezent, ei fac imposibilul și enervează o mulțime de indivizi periculoși, nebuni sau dereglați emoțional fie că vor, fie că nu.

Unul din acești indivizi este o caracatiță complexată de faptul că nu este la fel de drăguță precum pinguinii, pe nume Dave, care a creat o rază capabilă să urâțească orice este drăguț. În încercarea lor de a-l opri pe Dave, pinguinii întâlnesc o echipă de comando „oficială”, formată dintr-un huski (Agent Secret), un urs polar, o focă (Grenadă) și o bufniță (Eva), numită North Wind. Împreună cele două echipe învață cum să recunoască și să accepte o greșeală, cum să improvizeze și, cel mai important, ce înseamnă să nu te dai bătut.

Mi-a plăcut foarte mult ideea, mesajul transmis, dar mai ales am fost amuzată de asemănarea Agentului Secret cu Benedict Cumberbatch, motiv pentru care cred că acest personaj a fost creat după chipul și asemănarea actorului care i-a dat viață.

Acest film este unul din filmele fără vârstă, motiv pentru care îl recomand tuturor, indiferent de vârstă, hobby sau stil.

Titlu: Pinguinii din Madagascar

Titlu original: The Penguins of Madagascar

Distribuție: Tom McGrant (Skipper), Chris Miller (Kowalski), Christopher Knights (Soldat), Benedict Cumberbatch (Agent Secret)

Anul lansării: 2014

Nota: 5/5

D&E2

3 thoughts on “Recenzie film: Pinguinii din Madagascar

  1. Spre ruşinea mea, încă nu am văzut acest film. Însă cât de curând o să organizez o seară de filme şi atunci o să recuperez 😀

  2. Si eu urmaresc serialul animat de pe Nikelodeon, chiar daca fratele meu mai rade de mine ca inca ma uit la desene animate. Filmul, deocamdata nu l-am vazut, dar anul acesta il voi da gata. 🙂

Leave a Reply

