Concurs#5 : Scrisoare pentru Moș Crăciun

ConcursPentru că intrăm în săptămâna Crăciunului și majoritatea am luat mult râvnita vacanță de iarnă, am decis că avem suficient timp ca în perioada 22 Decembrie 2014 – 06 Ianuarie 2015 25 Ianuarie 2015 să ne bucurăm de magia iernii, compunând scrisori pentru Moș Crăciun și citind toate cărțile care ne-au făcut cu ochiul de la ultima vacanță.

Așadar, mulțumită Editurii Corint, dau startul unui concurs de creație intitulat „Scrisoare pentru Moș Crăciun” unde Concurs #5participanții trebuie să scrie într-un comentariu la aceată postare o scrisoare bunului Moș în care îl roagă să-i aducă de Anul Nou una din următoarele cărți: „Experiment” de Veronica Roth, „Testul Fierului” de Cassandra Clare & Holy Black și „Orașul Sufletelor Pierdute” de Cassandra Clare argumentând în câteva rânduri de ce și-o dorește atât de mult.

Postarea trebuie să mai conțină numele și prenumele participantului + o adresă de e-mail validă (la care poate fi contactat), numele cu care urmărește și comentează pe blog, dar și link-ul pe care a dat share acestui concurs.

Câștigătorul va fi ales cu ajutorul site-ului randomn.org și va fi anunțat pe 7 Ianuarie 2015 26 Ianuarie 2015. 

Tot atunci va fi premiat și cititorul cu cele mai multe comentarii pe blog cu un exemplar al volumului „Obsidian” de Jennifer L. Armentrout.

 

12 thoughts on “Concurs#5 : Scrisoare pentru Moș Crăciun

  1. Email: deea_princes95@yahoo.com
    Reblogg: https://bookysme.wordpress.com/2014/12/31/concurs5-scrisoare-pentru-mos-craciun/#respond
    Nume: Ilie Andreea

    Draga Mosule,

    Sper ca nu m-ai uitat si ca, anul acesta, vei avea putin timp si pentru mine, chiar daca nu mai sunt o copilita. Vreau sa-ti multumesc pentru tot ce mi-ai oferit mie si persoanelor dragi in anii trecuti.
    Mai are rost sa iti spun cat de cuminte am fost anul acesta? Eu cred ca tu, mosule, le stii pe toate, pandindu-ne fiecare miscare pe care o facem, desi, marturisesc sincer ca nu stiu cum faci asta. Probabil, spiridusii stiu sa-si faca foarte bine treaba. Cred ca este o munca grea sa urmaresti fiecare sufletel, sa stii ce isi doreste fiecare si ce nazbatii a facut in anul respectiv. Sper ca niciunul dintre copii n-a facut o nazbatie prea mare, incat sa se afle pe listuta neagra. Da, mosule?
    Anul acesta, imi doresc multa sanatate, liniste si pace pentru familia mea, prietenii mei, pentru persoanele speciale pe care le-am cunoscut prin intermediul cartilor si bloggarit-ului, dar si pentru mine. O ultima dorinta ar fi daca as gasi sub bradut, cartea “Testul fierului” de Cassandra Clare & Holy Black. M-ai face foarte fericita, mosule, deoarece povestea imi aduce aminte de copilarie, cand visam, ca orice copil, sa aibe parte de putina magie in viata sa. In plus, Cassandra Clare este una dintre autoarele mele preferate, avand un stil unic de a creiona o poveste atat de captivanta pentru cititorii sai.
    As mai avea multe de spus, mosule, dar te las. Nu vrea sa te intarzii cu scrisorica mea si sa nu mai ajungi la timp la toti copiii care te asteapta cu speranta, nerabdare si bucurie in inimi.

    Cu mult drag,
    Andreea

    Edit: Observ ca atunci cand comentez, ori ramane “bookysme”, ori “Andreea Ilie”. Nu stiu de ce, dar mi se intampla si pe alte bloguri la fel.

  2. Am dat reblogg: https://andriisbookblog.wordpress.com/2014/12/24/concurs5-scrisoare-pentru-mos-craciun/
    Urmăresc și comentez cu faithsbooks.
    Email: andra.frumusica9@yahoo.com

    Dragă Moșule,
    Vreau să cred că nu ai uitat de mine anul acesta. Pentru că nici eu nu am uitat de tine. Am făcut multe fursecuri si am cumpărat cel mai bun lapte, fără grăsimi, să nu te mai îngrași. De asemenea, ti-am luat și niste bomboane fără zahăr și să știi că nu i-am spus mamei căci le-ar vrea ea. Le-am ascuns în spatele pomului, caută-le bine! Apropo de brad, anul ăsta e mai frumos ca oricând, pentru că nu am mai pus în vârf o stea, ci… pe tine sau, mă rog, o figurină cu tine. E frumos împodobit și așteaptă cadourile sub el. Da, Moșule, acum vine momentul. Momentul în care îți spun ce cadou vreau anul ăsta.
    Mereu mi-a adus tot ceea ce ți-am cerut, indiferent cât de mult sau de puțin a fost. Anul acesta vreau să găsesc sub brad cartea “Testul fierului” de Holly Black și Cassandra Clare. Știu că anul trecut am zis că anul ăsta nu voi mai cere cărți, ca să îți dovedesc că nu sunt obsedată, dar nu mă pot abtine. Ai văzut măcar ce copertă și ce descriere frumoasă are? Plus că am fost foaaaarte cuminte. Sper să îmi poti îndeplini dorința, să ajungi bine, să nu te rănești pe horn și să îți placă gustările pe care ți le-am pregătit.

    Te aștept cu mare drag, Moșule,
    Andra Tilichigiu.

  3. Nume: Cirligeanu Emanuela Georgiana
    Gfc: Ema
    Email: insideovi2005@yahoo.com
    Share: https://twitter.com/EmaBercaru/status/551856267400990721

    Draga Mosule,

    Incep aceasta scrisoare prin a-ti spune ca mi-e dor de copilarie si de perioadele in care veneai pe la mine, in care gaseam cadorile in dimineata de Craciun frumos ambalate sub brad. Stiu ca am crescut si acum nu imi poti oferi intotdeauna ceea ce imi doresc, dar iti multumesc ca macar incerci. Adevarul este ca de ceva timp imi doresc tare multe lucruri in viata, cele mai multe dintre ele fiind spirituale. Imi doresc sa ating acel nivel de maturitate intelectuala care sa ma ajute sa iau intotdeauna decizia corecta, imi doresc sa pot sa ii ajut cat mai mult pe cei din jurul meu, sa fiu mereu buna si iubitoare. Imi mai doresc pentru toti cei dragi mie sa fie sanatosi si fericiti, si sa ne intelegem mereu foarte bine. Poate ca ma poti ajuta cu o parte dintre ele, poate nu.
    Apoi, stii ca m-am casatorit vara trecuta si asa cum probabil intuiesti, imi doresc un bebe. Un bebe pe care abia astept sa il invat sa cunoasca lumea, sa o descopere, sa o inteleaga, si asta mai ales prin lectura.
    Asa am ajuns la rugamintea mea. Hobby-ul meu cel mai mare este lectura, stii asta dintotdeauna (lectura este cel mai sigur mod prin care pot cunoaste lumea, prin care pot sa ma formez si sa ating cele mai multe dintre atributele pe care ti le-am descris mai sus), asa ca cel mai potrivit cadou material pentru mine in acest moment este o carte (sau mai multe, daca iti poti permite). Daca te gandesti sa imi indeplinesti aceasta dorinta, te rog mult sa imi aduci cartea Veronicai Roth, Experiment. Am citit primele doua volume din serie si imi doresc tare mult sa aflu cum se termina povestea lui Tris si a lui Four. Nu trebuie sa te temi, lumea descrisa in aceasta serie de Veronica Roth nu este una in care ti-ar placea sa traiesti si sa imparti cadouri copiilor, insa este o lume interesanta, cuceritoare, care iti dezvolta imaginatia si capacitatea de intelegere a lucrurilor abstracte.
    Iti multumesc ca ai avut rabdarea sa imi citesti scrisoarea si sper sa ma faci fericita oferindu-mi aceasta carte.

    Te astept cu mult drag,
    Ema

  4. Share -https://www.facebook.com/valentina.rosca.96/posts/784853044902813
    Gfc- Valentina Roșca
    Email- roscavalentina@rambler.ru

    Draga Moșule,

    Pentru ca le stii pe toate, nu mai are rost sa-ti spun ca am fost cuminte si ascultatoare…. Imi este dor de copilarie, de momnetele cind descopeream cadoul de la tine sub brad. Vreau sa retraiesc acele momente, si cadoul de la tine ma va ajuta!!!
    Iti multumesc pentru momentele frumoase traite impreuna in copilarie!! Imi doresc cartea Experiment de Veronica Roth. Voi fi nespus de fericita daca o voi primi!
    Cu drag,
    Valentina

  5. Dragul meu Mos Crăciun,

    Ai venit și de data asta, mai încărcat ca niciodată, cu minunate daruri și neprețuite, dar cel mai important cadou a fost familia reunita și mărită, în jurul bradului, de Crăciun.
    Dacă totuși vreun elf de-al tău mai e dispus să bata drumul pana aici, cadoul meu “de ianuarie” pe care l-aș dori sub brad (pentru ca încă e în picioare) ar fi “Testul fierului”. Cum nebunia cumpărăturilor și cozonacilor a trecut, acum e perioada ideala de citit.
    Cu mult bine, Moșule!

    Catinca Vlad
    Catinca.vlad@gmail.com https://www.facebook.com/catinca.vlad.1/posts/1567467053494423

  6. Nume și prenume: Gavriloi Adina
    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/831310173578647?pnref=story
    Mail follow și contact: gavriloiadina@yahoo.com

    Dragă Moș Crăciun

    Nu știu dacă anul acesta ai uitat de mine sau ai crezut că nu merit cadouri, dar mi-aș dori să mai treci o dată pe la mine și să îmi aduci în dar cartea ”Testul fierului” de Cassandra Clare.Știi și tu cât de mult ador să citesc și dacă găsesc o carte bună nu o mai las din mână.Despre această carte am aflat numai lucruri bune și sunt tare curioasă să văd dacă este așa de nemaipomentiă.

    Mulțumesc!

  7. Draga Mosule,

    Sper sa nu-ti fi scris prea tarziu ,imi doresc foarte mult cartea “Testul Fierului” intotdeauna am fost facinata de magi si magie. De cand eram o copilita imi doream sa fac o vraja sa te pot vedea in ajunul Craciunului atat pe tine cat si pe spiridusii tai.
    Am auzit Mosule ca esti bland si bun ,sper sa-mi indeplinesti aceasta dorinta cu toate ca am intarziat cu scrisoare ,macar un spiridus sa se indure si de mine sa-mi faca acest mic cadou.
    Eu , mosule iti multumesc si acum te las sa te pregatesti pentru anul acesta ca-mi imaginez ca nu-ti mai vezi capul de treburi.
    PS:Mosule nu ma uita . Te pup dulce!
    Cristina,

    particip cu numele:Cornea Cristina Maria
    mail : cristina. breahna@yahoo.com
    share:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=762707943818286&id=100002372637999

  8. Email : angelapapp70@yahoo.com
    Reblog : https://twitter.com/BlurredLines18/status/556345336634306560
    Nume : Papp Raluca

    Dragă Moș Crăciun,
    Având în vedere că știi cât de mult îmi place să citesc cărți, iar pentru că anul acesta nu am primit ceea ce eu îmi doream, sper că nu m-ai uitat așa că eu zic că te-ai putea încumetă să-mi aduci și mie cartea Testul Fierului de Holly Black și Cassandra Clare deoarece am auzit numai lucruri bune despre această carte. Dacă o vei face, îți voi pregăti niște turtă dulce și fursecuri, pentru că știu cât de mult îți plac.

  9. Draga Mosule,
    In fiecare an milioane de copii te roaga sa le pui sub bradut jucarii si dulciuri. Stiu ca incerci in fiecare an sa le indeplinesti aceste mici dorinte cum mi le indeplineai si mie cand eram copil. Acum am crescut, nu imi mai doresc jucarii si dulciuri ( bine, poate cu exceptia dulciurilor :D). Acum am dat jucariile pe carti pentru ca, citez “Cartile sunt prieteni reci, dar siguri” cum ar spune Victor Hugo. Anul asta vreau sa gasesc un nou prieten sub forma unei carti. Nimic nu m-ar putea bucura mai mult decat o legatura de prietenie inceputa cu “Orasul Sufletelor Pierdute” de Cassandra Clare. De ce tocmai cu aceasta? E simplu Mosule: vreau sa descopar motivul pentru care un suflet poate sa se piarda si mai ales cum ar putea arata un astfel de oras locuit doar de suflete pierdute. Nu se stie, poate ca o sa pot fi de ajutor sufletelor. 😉
    Multumesc, Mosule. Stiu ca o sa-mi indeplinesti dorinta asa cum ai facut de fiecare data.

    Share: https://www.facebook.com/diana.macovei.9619/posts/322681557925306?pnref=story
    Email: diana.daniela_macovei91@yahoo.com

Leave a Reply

