Recenzie: Inimi de Neuitat de Emily A. Lawrence (Dorințele Sufletului #2)

Dacă romanul său de debut a fost un roman care denotă eleganță, acesta este un roman în care protagonista, din punctul meu de vedere, este de o puritate care practic îți „sare în ochi” încă din primele rânduri.

Ellie este o tânără care a avut inima frântă de prea multe ori în ultimii șapte ani și care are nevoie de o îmbrățișareUnforgettable Hearts by Emily A. Lawrence from Beau Coup Publish pasională care să-i lipească bucățelele la loc, îmbrățișare pe care o va primi de la persoana la care se așteaptă cel mai puțin.

Protagonista este o tânără care s-a îndrăgostit de cel mai bun prieten al său din copilărie și pe care l-a iubit în secret aproape un deceniu. Dar pentru că au fost separați în urmă cu șapte ani și au pierdut orice legătură, Ellie se îndoiește că Tyler își mai amintește de ea, deși o călătorie neașteptată pe timpul verii, îi va demonstra că se înșeală grav în privința băiatului cu ochii verzi.

Cu speranță în inimă și reînvățând să zâmbească, Ellie și Tyler sunt definiția perfectă a unui cuplu fericit. Este adevărat că autoarea nu s-a putut abține să nu introducă niște picanterii, fără de care romanul ar fi fost plictisitor și anost, motiv pentru care lecturarea lui a fost un izvor nesfârșit pentru imaginația mea, mai ales că sfârșitul promite un volum 3 cu adevărat interesant și pe care îl aștept cu sufletul la gură.

Mi-a plăcut foarte mult că în această carte am avut parte de puțin FBI, un maniac și o fostă iubită deși nu foarte inteligentă la prima vedere, foarte ambițioasă și inventivă când vine vorba de răzbunare, care au făcut ca lectura să foarte palpitantă.

Din păcate, nu am putut alege un personaj care să fie preferatul meu, deoarece toate personajele sunt cât se poate de realiste și reale, făcându-mă, nu doar o dată, să am impresia că nu citesc o carte, ci iau parte la viața activă a unor persoane din lumea reală, însă poate că în următorul volum mă voi decide asupra unuia.

 

Titlu: Inimi de Neuitat

Titlu original: Unforgettable Hearts

Autor: Emily A. Lawrence

Editura: Beau Coup Publishing

An apariție: 2014

Nota: +5/5

D&E2

3 thoughts on “Recenzie: Inimi de Neuitat de Emily A. Lawrence (Dorințele Sufletului #2)

  1. Ma tenteaza prea rau seria aceasta! :3 As citit-o, dar ar trebui sa stau cu dictionarul langa mine, ca sa inteleg unele chestii si nu imi surade acest lucru.

Leave a Reply

