De citit în 2015!

books

Mai este atât de puţin şi se termină şi anul acesta, iar acum când mă uit pe Goodreads şi în biliotecă, îmi dau seama că mai am atât de mult de citit, iar pentru a putea recupera, m-am decis să-mi petrec începutul anului 2015 şi implicit sfârşitul iernii cu nasul în  următoarele cărţi:

  1. Seria “Stăpânul Inelelor” de J.R. Tolkien
  2. “Insurgent” + “Experiment” de Veronica Roth
  3. Volumele 3-7 din seria “Harry Potter”
  4. “Urzeala Tronurilor” de G.R.R. Martin – cred că ar fi cazul să îi acord o şansă mai ales că toată lumea este atât de înnebunită de seria “Cântec de gheaţă şi foc”

Dacă nu mă înşel, am un total de 11 cărţi pe care vreau să le citesc din Ianuarie până în Martie, iar sfârşitul anului vreau să mi-l petrec citind “Testul Fierului”, pe care de altfel l-am început ieri, “P.S. Te iubesc” şi vreau să termin seria “Hush, Hush” de Becca Fitzpatrick, deşi primul volum mi-a lăsat un gust amar.D&E2

7 thoughts on “De citit în 2015!

  1. Inafara de “Ingerul noptii”, n-am citit inca niciuna din cartile enumerate. Anul care vine, vreau sa ma apuc si eu de “Divergent”. Tot am amanat-o, iar lumea ma bate la cap s-o citesc mai repede, asa ca-i ofer prioritate dupa ce scap de sesiune. :))

  2. Yeey, e si “Cantec de gheata si foc” pe lista ta ^^ Sper sa citesti romanele din serie in 2015, chiar sunt curioasa cum ti se vor parea.

    • Am incercat sa le citesc si inainte, dar mereu gaseam altceva mai interesant si palpitant. Insa m-am decis ca dupa ce termin cu toate cartile pe care le-am luat la Bucuresti, sa-i acord o sansa.

  3. Deci mor de nerăbdare să-ţi citesc recenzia la “îngerul nopţii”. Nu am citit încă acest volum, însă am auzit cuvinte numai de laudă. Chiar sunt curioasă să-ţi aud părerea cu privire la această carte.

  4. Astep recenziile cu parerea ta despre aceste carti. Mult succes, sper sa reusesti sa indeplinesti ceea ce ti-ai propus. Cei care citesc stiu cit de important e acest lucru.

Leave a Reply

