Câștigători concurs #5

Îmi pare rău pentru că am întârziat cu afișarea acestor rezultate, însă așa cum am precizat în postarea de timp jurnal, tehnologia s-a dovedit a fi mult mai puternică decât mine și mi-a dat K.O. în ultima lună 😦

Vreau să le mulțumesc tuturor cititorilor acestui blog pentru sprijinul și cuvintele frumoase din comentarii, însă în ultimele luni cititoarea care s-a remarcat prin activitatea ei, a fost Teo AnNa, care va primi un exemplar din Obsidian de Jennifer L. Armenrout. Mulțumim Teo și sper că te vei bucura de această carte așa cum m-am bucurat și eu.

În concursul acesta au fost 9 intrări și anume:

  • 6 intrări pentru Testul Fierului de Holly Black și Cassandra Claire a cărei câștigător este Cornea Cristina 05900Maria
  • 2 intrări pentru Experiment de Veronica Roth a cărei câștigător este Cirligeanu Emanuela Gerogiana
  • O singură intrare pentru Orașul Sufletelor Pierdute de Cassandra Claire, care nu a mai avut nevoie de a fi aleasă cu ajutorul site-ului random.org și anume: Diana Daniela Macovei

 

Concurs #5 (2)          Concurs #5 (1)

Felicitări dragilor și lectură plăcută. Pentru a putea intra în posesia cărților, sunteți rugați să trimiteți un e-mail la adresa ducablueheart@yahoo.com care să conțină numele și prenumele vostru, adresa unde doriți să vină cartea, plus codul poștal, și oficiul poștal pentru cei care locuiesc în București. Cartea va veni la adresa din e-mail în maxim 10 zile lucrătoare prin Poșta Română.

D&E2

10 thoughts on “Câștigători concurs #5

Leave a Reply

