I love Goodreads ^^

Ce? Despre ce vorbești? Ai un blog, la ce îți mai trebuie și cont pe site-ul ăsta?

Cam asta a fost reacția unei prietene atunci când i-am povestit despre site-ul unde îți poți întâlni viitoare carte preferată.

O reacție cam seacă și fără inspirație, după părerea mea. Aș fi preferat să reacționeze gen „ce-i aia?” și să facă pe ignoranta, însă gândindu-mă acum, îmi dau seama că nu toți simt aceeași nevoie ca mine să se fălească cu cărțile pe care le are, le vrea, le-a citit, le citește și le va citi.00411

Așa cum am spus în una din primele mele postări, din persepectiva mea, Goodreads este o pagină de Facebook a cărților pentru că și ele, ca și noi, simt nevoia să fie „vedete” să se știe cine le-a citit și în cât timp au fost citite. De asemenea este foarte important să știm cine sunt „rudele” lor și mai ales, părinții.

Pe Goodreads întâlniți o infinitate de cărți, citate, autori și mai ales cititori. Este un site deschis oricui, unde userii se pot împrieteni între ei, unde poți câștiga cărți, cunoaște cărți și desigur unde îți poți întâlni viitoarea carte preferată.

03900Așa am avut ocazia să găsesc o mulțime de cărți noi și persoane interesante cu care am avut unele discuții interesante. De asemenea am cunoscut și câțiva din autorii mei preferați (cu care mă mândresc în lista de prieteni) și cărora le pot spune părerea mea despre carte.

În partea dreaptă a paginii este o poză (made by me) cu un link către pagina mea de Goodreads (aici), unde puteți vedea toate cărțile pe care le-am citit până acum (cam puține ce-i drept) pentru că nu scriu despre toate cărțile aici. ^^

Print Screen #1

Așa că dacă vreți să avem discuții despre altceva decât ce e aici, mă puteți găsi pe pagina mea de Goodreads, aici. Vă aștept să ne împrietenim și acolo și la cât mai multe cărți citite! ^^

D&E2

One thought on “I love Goodreads ^^

Leave a Reply

