Recenzie serial: Nikita, sezonul #3

„Nikita” este de departe serialul meu preferat!

Îmi place acest serial nu doar pentru că nu este siropos, ci pentru că este plin de acțiune, răsturnări de situație și cel mai important, ascunde niște adevăruri de care poți avea ghinionul să te lovești.

Prezentând viața dintr-o organizație fantomă (precum Elite din seria „Alina Marinescu”), „Nikita” este acel serial care Nikita #3mi-a tăiat respirația până la ultima secundă, în special acest sezon.

Mi-au plăcut super mult aceste episoade din mai multe motive: în primul rând au dovedit că Divizia va dăinui chiar și după ce conducerea a fost schimbată și oarecum reclădită, însă după cum știm atunci când se strică un lucru, oricât de mult te-ai pricepe în a-l repara, acel ceva nu va mai putea fi niciodată așa cum a fost sau cum ar fi trebuit să fie. La fel și Divizia. Dacă Percy și Amanda au făcut-o să fie ceea ce este, Ryan, Nikita, Michael, Alex și Birkhoff niciodată nu vor putea să-i modifice orientările decât aruncând-o în aer și la propriu și la figurat, refăcând-o de la capăt, lucru imposibil.

Am considerat acest sezon ca fiind unul emoționant deoarece am putut să înțeleg anumite lucruri și personaje chiar dacă taberele s-au schimbat constant. Cu greu am putut urmări mișcările Amandei care practic tot sezonul a jucat șah cu protagonista folosindu-se de restul personajelor ca piese în războiul dominării poziției de „femeie fatală”.

Terminând acest sezon nu am putut decât să o admir pe Nikita mai mult și să vreau mai mult din aventurile ei, nerăbdătoare să aflu care va fi sfârșitul.

Nu pot să intru în detalii cu privire la ceea ce eu am considerat a fi un Război Mondial al Fantomelor deoarece ar însemna să vă stric surpriza și plăcerea de a urmări acest serial fenomenal care pe mine m-a furat cu totul, însă pot să vă spun că am rămas la fel de fascinată de Birkhoff și Ryan Fletcher a cărui minte de detectiv și charismă m-au făcut pur și simplu să mă îndrăgostesc de el.

Cu toate întorsăturile de situație, nu pot să vă spun decât că finalul acestui sezon este cu totul neașteptat și nu a putut fi prevăzut nici măcar de Nikita sau de calculele Tocilarului sau ale lui Ftecher din orice unghi ai fi privit situația. Ce se va întâmpla odată cu asasinatul Președintelui SUA și aruncarea în aer a sediului Diviziei?

Nume: Nikita

Nume original: Nikita

Distribuție:  Maggie Q (Nikita), Shean West (Michael), Lyndsy Fonseca (Alex), Aaron Stanford (Birkhoff), Noah Bean (Ryan Fletcher), Melinda Clarke (Amanda), Devon Sawa (Owen/Sam)

Data difuzare: 2012 – 2013

Nota: 5/5

D&E2

4 thoughts on “Recenzie serial: Nikita, sezonul #3

  1. serialul meu preferat ❤ am plans cand s-a terminat, vroiam mai multe sezoane
    acum citesc primul volum din seria Alina Marinescu si am constatat ca cele doua (serialul si seria) seamana (foarte) putin

    • Da, Nikita este serialul meu de suflet. Cred ca intr-o zi voi incerca sa ma uit si la serialul Le femme Nikita, originalul.

      Seria Alina Marinescu este cea mai grozava inventie de la Nutella incoa’

  2. si eu am zis ca o sa urmaresc si La femme Nikita, dar parca nu ma atrage atat de mult
    pentru mine tot cel de la CW e cel mai tare, m-am indragostit de toti actorii

Leave a Reply

