Leapșă #5: Ultimate book tag

Am primit o leapșă simpatică de la Veronica așa că let’s start having fun!

1. Ți se face rău dacă citești în mașină?

Din păcate da. De multe ori am încercat să citesc în mașină, însă niciodată nu am putut pentru că am rău de mașină Book #1și când dorm. 😦

2. Stilul cărui autor ți se pare unic și de ce?

În opinia mea, toți autorii sunt unici și minunați, motiv pentru care nu voi putea alege un anumit stil care să îmi placă pentru că în fiecare stil mă reăsesc câte puțin.

3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive!

Harry Potter pentru că:

a) este seria mea preferată din copilărie

b) este prima carte de aventuri citită de mine

c) a fost prima și marea mea iubire

4. Cari după tine o geantă cu cărți? Dacă da, ce e în ea în afară de cărți?

Da. Mereu am minim o carte în geantă după mine, iar în afară de ele mereu am o borsteă cu „strictul necesar”, încărcătorul pentru smartphone și niște medicamente pentru „cazuri stomacale de urgență” 😀

5. Miroși a cărți?

Depinde de cine mă miroase :)) pentru că adesea părerile diferă.

6. Cărți cu sau fără ilustrații?

Uhm… pentru cărțile manga și graphic novels imaginile sunt vitale, însă mereu am preferat să-mi imaginez personajele unei cărți, chiar dacă ar fi interesant să „vezi” personajul prin ochii autorului.

7. Ce carte ai iubit-o în timp ce ai citit-o, însă în timp ai descoperit că nu e atât de grozavă?

Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis. Când am citit această carte în liceu mi s-a părut fabuloasă, însă acum îmi dau seama că este doar o carte banală.

8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărți?

Practic toată copilăria mea se bazează pe cărți. Însă cel mai frumos și simpatic moment al copilăriei mele este acela în care aveam 3 sau 4 ani și citeam dintr-un abecedar propozițiile elementare până când mama m-a pus să citesc ce scrie pe o sticlă de Pepsi și deși am citit literele corect, cuvintele pe care le-am spus au fost Coca – Cola. :))

9. Cea mai subțire carte a ta?

Ca și Veronica, undeva pe rafturile bibliotecii mele încă se mai ascund câteva exemplare din romanele W.I.T.C.H.

10. Scrii la fel de bine precum citești? Te vezi în viitor scriind și publicând o carte?

03933Asta voi o decideți, nu eu. Îmi place să scriu, însă niciodată nu voi avea curajul să îmi arăt creațiile.

11. Când ai devenit pasionat/ă de citit?

Pot citi de când mă știu, însă adevărata mea pasiune s-a format ca o ambiție în a-i demonstra profesorului meu de română din generală că pot citi și învăța mai mult decât orice alt elev al său

12. Cartea clasică preferată?

Enigma Otiliei de George Călinescu.

13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la școală?

În liceu îmi placeau foarte mult orele de limba franceză și astronomie, dar și orele de engleză și analiză psihologică a romanului.

14. Ai primit o carte pe care ai citit-o deja și o urăști. Ce faci?

Nimic. Zâmbesc, mulțumesc și încerc să scap de ea în cel mai subtil mod posibil.

15. Cărți asemănătoare cu Harry Potter sau Jocurile Foamei?

Aș putea nominaliza cărțile din seriile Tara Duncan, Fetița celei de a Șasea Luni, Magisterium pentru seria Harry Potter și Divergent, Alegerea și Specimenul pentru seria Jocurile Foamei.

16. Obiceiuri proaste în timp ce scrii postări pe blog?

Da. Fac mai multe lucruri în același timp și de multe ori stau și câteva ore până ce termin o postare.

17. Cuvântul tău preferat?

Înțelegi? Mereu spun cuvântul acesta în conversațiile mele fără să vreau. Este unul din ticurile de care nu voi putea să scap probabil niciodată.

18. Vampiri sau zâne? De ce?03920

Nici vampiri și nici zâne. Toate cărțile pe care le-am citit cu și despre ele mi s-au părut superficiale.

19. Persoane care își pot schimba forma sau îngeri?

Idem 18.

20. Spirite sau vârcolaci?

Vârcolaci. Evident! Nu știu de ce, însă vârcolacii mi se par mai sexy, mai loiali, mai aproape de adevăr. Vârcolacii sunt greu de înțeles dar și mai greu de uitat. Iubesc cărțile cu vârcolaci și ierarhia în care sunt clasați.

21. Zombie sau vampiri?

Idem 18 și 19

22. Triunghiri amoroase sau dragoste interzisă?

Depinde de carte sau film/serial. Unele triunghiuri sunt superbe, altele te fac să vrei să devii criminal în serie și să-i vânezi pentru a-i ucide și scăpa lumea de asemenea penibilități, iar singura dragoste interzisă întâlnită este cea din seria Evermore de Alisson Noel, care după mine a fost cel mai mare eșec literar.

23. Cărți strict romantice sau cărți cu acțiune și dragoste combinate?

Vreau acțiune pentru a mă putea bucura așa cum trebuie de o poveste de dragoste.

Logo

1. Ți se face rău dacă citești în mașină?

N-am încercat niciodată. Când sunt într-o mașină, tot ce-mi place să fac este să privesc pe geam și să mă gândesc. Sau să-mi imaginez.

2. Stilul cărui autor ți se pare unic și de ce?

Book #2Ei bine, zic pas pentru că nu știu dacă am găsit vreun autor care să aibă stilul foarte original.

3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive!

Twilight:

1. Pentru că Emmett.

2. A fost printre primele cărți citite pe la 16-17 ani.

3. Pentru că la început eram foarte entuziasmată de vampiri și vârcolaci, iar cartea asta avea exact ce-mi trebuia.

4. Cari după tine o geantă cu cărți? Dacă da, ce e în ea în afară de cărți?

Nu. Doar în cazuri speciale, cum ar fi vizita la bunici. În afară de cărți sunt ochelarii.

5. Miroși a cărți?

Tot timpul.

6. Cărți cu sau fără ilustrații?

Fără.

7. Ce carte ai iubit-o în timp ce ai citit-o, însă în timp ai descoperit că nu e atât de grozavă?

„Cercul Secret” de L.J. Smith.

8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărți?

Păi, să vedem. O rugam pe mama în fiecare seară să-mi citească un basm, deși știam la perfecție povestea aceea. Adormeam mai ușor cu vocea ei și cuvintele din carte.

9. Cea mai subțire carte a ta?

„Nouă prinți din Amber” de Roger Zelazny.

10. Scrii la fel de bine precum citești? Te vezi în viitor scriind și publicând o carte?

Mă văd publicând multe cărți, dar astea sunt numai vise. Nu știu dacă voi ajunge vreodată să îmi văd cărțile în format tipărit și citite de oameni. Niciodată n-am zis că scriu bine sau rău, și asta pentru că prefer să spună altcineva.

11. Când ai devenit pasionat/ă de citit?

Pe la 16 – 17 ani.

12. Cartea clasică preferată?

Aruncați cu roșii în mine: n-am. Nu-mi plac.

13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la școală?

Pentru că sunt la facultate acum, o să spun de cele din liceu. Psihologie și engleză. La un moment dat și la economie.

14. Ai primit o carte pe care ai citit-o deja și o urăști. Ce faci?

Având în vedere că este primită – eu păstrez tot ce primesc – nu pot să-i fac mai nimic. O pun în bibliotecă și cam atât.

15. Cărți asemănătoare cu Harry Potter sau Jocurile Foamei?

Ciudat sau nu, nu găsesc nicio carte asemănătoare cu cele două. În plus, nici n-am citit Harry Potter sau Jocurile Foamei. ( Totuși, Divergent se încadrează bine la Jocurile Foamei)

16. Obiceiuri proaste în timp ce scrii postări pe blog?

Ascult muzică, vorbesc pe chat, butonez telefonul, fredonez, mănânc.

17. Cuvântul tău preferat?

„Oki-doki”. E un cuvânt?

18. Vampiri sau zâne? De ce?

Și vampiri, și zâne. Am început să citesc cărți cu vampiri pe la 16-17 ani, apoi m-am orientat și către filme. Vampirii – în ciuda faptului că se crede exact opusul – sunt sexy și periculoși. Zâne? Nu am citit cărți cu ele, dar am văzut nenumărate filme și mi-au plăcut. Sunt magice.

19. Persoane care își pot schimba forma sau îngeri?

Niciuna.

20. Spirite sau vârcolaci?

Vârcolaci.

21. Zombie sau vampiri?

Vampiri. Zombii nu sunt deloc sexy :))

22. Triunghiri amoroase sau dragoste interzisă?

Prima categorie. Dragostea interzisă nu se termină întotdeauna cu un final fericit, pe când, la triunghiurile amoroase, mai ai o speranță mică, mică. Acum, depinde cu cine rămâne preferatul tău. Sau preferata.

23. Cărți strict romantice sau cărți cu acțiune și dragoste combinate?

Ambele. Îmi plac chestiile siropoase, dar nu strică și o acțiune pe fundal care să te țină în suspans. E esențială, mai ales în zilele noastre.

Leapșa poate fi preluată de oricine.

D&E

 

 

3 thoughts on “Leapșă #5: Ultimate book tag

Leave a Reply

