Ce mai face Florin?

Este o foarte bună întrebare. Florin face astăzi 24 de ani, așa că hai să ne bucurăm pentru el și să bem o bere în cinstea celui mai grozav grafician pe care WordPress-ul și lumea l-a cunoscut vreodată.Florin

Pentru mine Florin, nu este doar un coleg pe care îl stresez în privința designului, deși de multe ori cam așa a părut. 😛

El este un membru al familiei Reader’s Republic și P.C.I. chiar dacă probabil că nu va ști probabil cine este Damon Salvatore sau Rose Hathaway, sau o ști? Nu știu, el este plin de surprize.

Prea multe cuvinte nu vă pot spune despre el, deoarece niciodată nu voi reuși să le găsesc. Este un băiat veșnic binedispus cu glume care te fac să zâmbești oricât de bosumflat ai fi, cu o răbdare de fier și foarte scump la vedere. Nici nu mai știu când am avut ultima discuție face-to-face cu el, însă asta nu înseamnă că îl plac mai puțin, ci pur și simplu nu am avut cum să ne intersectăm prea des (Florin să știi că îmi este chiar dor de tine)

Ei bine, am bătut destul câmpii pe tema relației mele cu el, așa că Florin, La Mulți Ani, să fi sănătos și…. neah. Florin La Mulți Ani și abia aștept să ne revedem chiar mai veseli și voioși decât am fost vreodată!

Cu mult drag și prietenie,

D&E2

One thought on “Ce mai face Florin?

Leave a Reply

