Lumea cărților #1

Zilele trecute stăteam și citeam newsletter-ele și am înghițit în sec privind multitudinea de cărți care vor apărea în următoarea perioadă la editurile dragi noiuă.

Să scriu o postare individuală pentru fiecare îmi este aproape imposibil. Asta ar însemna să am câte 7-8 postări săptămânale și nimeni nu ar avea răbdare să dea în josul paginii, iar astfel ar rata noile apariții. Așa că am avut o revelație și mi-am zis că ar fi frumos ca, odată pe lună, să am o postare care să cuprindă toate noile publicații. Voi posta slideshow-uri cu coperțile și voi avea link-uri către fiecare carte în parte pentru a afla cât mai multe noutăți despre ea. Dar puteți intra și pe pagina de Facebook a blogului unde, într-un album nou, voi posta coperțile și noile apariții. Cred că îl voi denumi chiar așa, „Lumea cărților”.

Suneți gata? Să începem!

Grupul Editorial Corint deja ne-a obișnuit cu serii de cărți spectaculose, mai ales din domeniul fantasy.  De când aînceput anul 2015 cei de la Corint au publicat cărți ca Eu, super haois – o poveste din generală #3, Vânătorii de comori #2, Lux #2 și Geometria iubirii, de asemenea au republicat Insurgent de Veronica Roth, ediție tie in.

Corint [martie]

Editura Litera ne încântă cu povești fascinante de iubire, dar asta nu înseamnă că nu ne poate surprinde cu o poveste de aventură ca Labirintul, sau nu ne poate trimite cu gândul la cavaleri cum este colecția Cavalerii Pardaillan, ne învață să fim oameni de afaceri publicând colecția Business CEO și continuă să încânte copilul din noi cu colecția Biblioteca pentru toți.

Litera [martie]

Eitura TREI este recunoscută pentru titlurile sale destinate tinerilor, motiv pentru care nu este nevoie de o introducere prea elevată, pentru că atunci când cineva spune TREI te gândești la romane semnate de John Green,  James Frey, Nils Johnson-Shelton, E. Lockhart și mulți alții. De la începutul anului și până acum pe rafturile din librării putem găsi următoarele romane: Ghici cine moare primul, Tuturor băieților pe care i-am iubit, Pasiunea lui Cherry, Regina adevarată și Străinul Seducător.

TREI [martie]

Editura RAO poate fi considerată editura adolescenței noastre fiind cea care a adus în Romania seria-fenomen, Amurg de Stephanie Meyer. Sincer, nu am citit această serie, însă m-am bucurat de multe alte publicații ale sale de-a lungul timpului. Anul acesta la RAO a apărut un thriller cu o copertă seducătoare Private – agenția de investigațiio poveste despre o tânără perfectă, dar cu un secret – Vrăjitoare la ananghie și o carte despre dragoste și consecințele sale, Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender.

RAO [martie]

Editura Epica este una din editurile cu povești pentru persoanele care sunt veșnic îndrăgostite. Care știu ce înseamnă iubirea și nu cunosc viața fără cineva care să le fie alături sau speranță. Anul acesta, Epica, ne încântă cu două romane care te provoacă să le citești. Îndrăznește să iubești este o carte în care fiecare tânăr se va regăsi și în curând Steaua ei nu se va stinge o carte a speranței și a luptei împotriva inevitabilului.

Epica [martie]

 

Editura Herg Benet este o editură tânără destinată tuturor scriitorilor români. Anul acesta, o colocatară din Târgu Jiu, pe care se întâmplă să o știu încă de când avea șapte ani, și-a publicat prima carte. Despre ce este vorba în Octopussy? Nu vă spun. Vă las să descoperiți singuri.Octopussy

 

 

D&E2

3 thoughts on “Lumea cărților #1

  1. Abia aştept să apară volumul 2 din seria LUX (chiar dacă nu l-am citit încă pe primul :)) – o să-l citesc cât de curând). Şi îmi doresc tare mult să citesc trilogia “Labirintul”. Am văzut filmul “Captiv în labirint” şi mi-a plăcut foarte mult!

Leave a Reply

