Pagini de jurnal #4

Dragă jurnalule și dragi cititori,20141112_140914

Știu că sunt în urmă cu postările și că trebuia să scriu planificarea postărilor pentru această săptămână, dar astăzi a fost o zi cu adevărat memorabilă.

KindleCândva, am fost la o lansare de carte unde nimeni nu știa cine sunt, ce îmi doresc, ce vreau de la viață. Dar la rându-mi nici eu nu am știut că cineva din cafeneaua aceea avea să devină îngerul meu păzitor din umbre care apare atunci când mă aștept mai puțin.

Așa că astăzi, am primit un e-reader. Un e-reader doar al meu. Un e-reader unde pot să citesc în voie, fără să mai chinui telefonul (a cărui baterie începea să mă lase), fără să îmi prăjesc poala ținându-l în poală. Este mic, subțire, delicat și al meu.

Vreau să îi mulțumesc pentru acest dar minunat pe care îl voi prețui pentru eternitate. Nici nu știu cu ce carte să încep, pentru că sunt prea multe, iar lista de pe Goodreads o dovedește.

Acum nu știu ce să mai zic, sunt prea emoționată și încântată de noua mea jucărie. Sper să am timp să mă bucur de ea așa cum vreau.

D&E2

14 thoughts on “Pagini de jurnal #4

  1. Wow, felicitari! Eu am refuzat o perioada lunga de timp ideea de ebook, pentru ca imi place sa simt cartile, insa am plecat in afara si n-am putut sa imi iau in spate toata biblioteca, asa ca am inceput sa citesc pe ebook-ul sotului meu pana i-am prins gustul, apoi am primit unul doar al meu, de ziua mea :D. Stiu exact care este starea de incantare pe care o ai, pentru ca si eu am avut exact aceeasi stare cand a venit. Nu-mi venea sa cred cat de fain e. Spor la citit! 🙂

    • Multumesc Ema. Eu mi-am dorit un e-reader de cand a aparut pentru prima data pe piata.

      P.S. multumesc pentru e-mail. A fost cu adevarat emotionant.

      • Stii ce e f tare la e-reader? Faptul ca te tine foarte mult timp bateria. Al meu ma tine aproape o luna, si citesc o gramada pe el 🙂

  2. Îmi place noua ta “jucărie” :3 Îţi doresc să citeşti cât mai multe cărţi cu ajutorul e-reader-ului! ^^

    • Hm….si eu sper sa citesc cat mai multe. Acum o inaugurez cu vol #6 al seriei Monica Ramirez si o carte a unei scriitoare din Germania.

  3. felicitari, la cat mai multe e-book-uri citite 😀
    pe mine nu ma atrag astfel de jucarii, prefer cartile in format fizic ❤

Leave a Reply

