Lumea cărților #4

A trecut aproape o lună de la ultima postare pentru lumea cărților din România, așa că a venit timpul să aflăm ce s-a mai întâmplat între timp pe la editurile dragi nouă ^^

  • Editura Corint

Aprilie #1Luna aceasta Grupul Editorial LEDA ne delectează cu: „Onix” și „Anna în veșmânt de sânge”, în timp ce Corint ne ademenește cu „Diplomația Panda ”.Aprilie #2

De asemenea dacă veți vedea vreodată sigla „istorie cu blazon” să știți că se referă la noua colecție marca Corint lansată pe 7 aprilie la Cărturești Carusel.

Istoria cu blazon” este istoria elitelor autentice. Este povestea unei lumi care a strălucit prin stil, prin inteligenţă, bun-gust şi subtilitatea conversaţiei din saloane. Este istoria unor oameni care au fost binecuvântaţi nu numai cu avere şi ranguri, ci şi cu patriotism, spirit de sacrificiu şi simţul datoriei. Studii istorice, jurnale, memorii, monografii, evocări, literatură „cu ştaif”, reeditări sau mărturii inedite ne vor ajuta să recuperăm istoria dramatică şi plină de farmec a vechilor elite româneşti sau de pe alte meleaguri.
Purtaţi de dorinţa de a ne aminti cine suntem, să deschidem vechile cufere rămase de la bunici, să suflăm praful de pe blazon şi să-l purtăm, cu mândrie, pe o carte.

Printre aceste cărți amintim „Iașii de odinioară” și „Lumea era toată a mea.Amintirile unei prințese”.

  • Editura TREI

Martie - Aprilie

Ne plac poveștile de iubire, de ficțiune pentru tineri și toate poveștile cu un final neașteptat, așa că Editura Trei ne aduce pe rafturile noastre două cărți fix pe placul nostru: „Avertisment” și „După ce ne-am întâlnit

 

 

 

 

 

 

  • Editura RAORAO Martie - Aprilie

Pentru că îmi plac romanele polițiste abia aștept să îmi pun gheruțele pe o nouă publicație RAO, „Te iubesc mai mult” dar asta nu înseamnă că voi ignora romanul dramatic „Iarna lumii”.

 

 

 

 

 

  • Editura Epica

Inceputul tuturor lucrurilor

Cartea epică din această perioadă este „Începutul tuturor lucrurilor”, un roman liric, sfâşietor şi plin de umor despre cât de greu este să joci rolul pe care se aşteaptă toată lumea să-l joci şi despre cum pot izvorî începuturi noi din finaluri abrupte şi tragice.

 

 

 

 

 

D&E2

16 thoughts on “Lumea cărților #4

  1. cele de la editurile Rao si Trei imi fac cu ochiul
    stiu ca Iarna luminii face parte dintr-o serie, iar primul volum este foooarte mare (daca nu ma insel, l-am vazut intr-o librarie si am ramas uimita de cate pag are)

    • Sincer, Editura RAO pare sa aiba carti grozave pe rafturi, insa am senzatia ca nu sunt promovate suficient. Parca bolggerii au uitat cu desavarsire de cei care le-au adus prima poveste de dragoste nemuritoare (ma refer la seria Twilight, nu ca as fi fanul povestii :)) )

  2. da, cred ca ai dreptate
    promovarea conteaza foarte mult, pacat ca unele edituri nu stiu asta..

  3. pacat ca nu mai scot atat de multe cum o faceau odata…
    am ramas cu niste serii necompletate 😦

      • Asa e, e aiurea ca au lasat multe serii incomplete sau ca la seria dupa care e facut filmul Outlander, au tiparit direct volumul 7… Nu e normal asa…

      • Si stiu ca nu e de la Leda, e de la Litera, insa ma refer la editurile romanesti in general.

  4. si eu imi doresc asta, dar din cate vad nu continua cu seriile care mi-au placut mie cel mai mult (Night Huntress si BDB)

  5. in romana titlul este Fratia pumnalului negru, primul volum care a aparut la noi – Nopti de patima
    mi-a placut extrem de mult, iti recomand cartea

Leave a Reply

