Recenzie serial: Nikita, sezonul #4

Încă din luna martie încerc să-mi găsesc cuvintele potrivite pentru a scrie recenzia ultimului sezon al serialului meu preferat „Nikita”.

Nikita #4În principiu ar trebui să-mi fie ușor să scriu pentru că a avut doar șase episoade, însă nu este așa pentru că aceste ultime episoade au cuprins multe evenimente, informații și mult prea multe sentimente pe un spațiu mai mic.

Cu regret m-am despărțit de personajele principale și cu noduri în stomac (de emoție) am așteptat bătălia finală dintre Amanda și Nikita, doar ca la final totul să fie un joc psihologic și al inducerii în eroare.

Reîntorcându-se la origini, în final, bătălia este dusă doar de Nikita și Alex cu puțin ajutor din partea lui Birkhoff. Ei trei împotriva Amandei și a Atelierului. Ei trei contra nebunilor obsedați de putere.

Folosindu-se de ceea ce știa despre Amanda, protagonista învinge „nebuna” – cum îmi place să-i zic – cu propriile-i arme.

Într-un fel m-am bucurat că serialul s-a terminat și că nu mai are continuări, care probabil l-ar fi stricat și de asemenea mă bucur și că finalul deși a părut a fi happy ending, a avut acea notă de realism: lupta împotriva teroriștilor și războaiele nu va înceta niciodată.

Titlu: Nikita

Distribuție: Aaron Stanford (Birkhoff), Devon Sawa (Owen/Sam), Lyndsy Fonseca (Alex), Maggie Q (Nikita), Melinda Clarke (Amanda), Noah Bean (Ryan Fletcher), Shean West (Michael)

Anul difuzării: 2013

Nota: 5/5

D&E2

14 thoughts on “Recenzie serial: Nikita, sezonul #4

    • Și eu mă voi uita…într-o zi cu soare. Acum nu am timp. Oricum am văzut primul episod și mi se pare că seamănă foarte mult cu Asasin la Feminin. Așa că…100% îl voi urmări

      • sa te uiti si la Stalker, este tot cu Maggie Q si mai joaca si logodnicul ei din viata de zi cu zi

      • La mine in familie e invers :D. Eu o conving pe sormea sa se uite la diferite seriale… Am o lista de vreo 20-30 terminate. De asta ziceam ca e putin ciudat ca nu l-am vazut deja.

  1. @Teodora Catalina si eu vreau sa ma uit la cel din 1997, desi nu cred ca o sa-mi placa chiar atat de mult ca varainta CW
    @Ema serialul merita din plin, nu trebuie sa-l ratezi 😀

Leave a Reply

