Recenzie: Onix de Jennifer L. Armentrout (Lux #2)

Oficial „Lux” de Jennifer L. Armentrout este seria mea preferată din acest an și deja sunt nerăbdătoare să-mi pun gheruțele pe următorul volum.

În primul rând, îi mulțumesc Editurii LEDA pentru ocazia de a citi continuarea romanului „Obsidian”.Lux #2

Katy este de departe una dintre cele mai norocoase bloggerițe din istoria blogosferei din mai multe puncte de vedere.

Își trăiește propria poveste fantasy, are propriul bad boy în casa de alături, cea mai bună prietenă a ei este sora iubitului ei rău, iar mama ei este cea mai grozavă mamă din lume.

În afară de aceste lucruri, nu aș avea motive de invidie. Adică să fim serioși, cine ar vrea ca un băiat super sexy, venit din altă lume, să te placă atât de mult, încât să facă orice pentru a te ține în viață și alături de el? (eu! eu! eu!)

Daemon este noul Dimitri de la LEDA. Este puternic, letal, dar în acleși timp loial și blând. Este un extraterestru care a făcut multe fete să suspine după el, dar în același timp este un tip extrem de enervant și arogant. Îmi place de el cum se poartă cu familia și de faptul că ar face orice pentru a-i ști pe cei dragi în siguranță

Și mai sunt celelalte personaje, Dee, sora lui Daemon și cea mai bună prietenă a lui Katy, Blake un individ care m-a enervat de la prima pagină și până la ultima și MA-ul care are ochi și urechi chiar și în cel mai mic colț al șifonierului lui Katy și al familiei Blake.

Acest roman a fost interesant din mai multe puncte de vedere.

Am avut parte de acțiune științifică, științifico-fantasctică, romantică, puțină dramă și multe alte momente fericite și triste.

Parcurgând aceste pagini, am văzut cât de mult au suferit luxenii încă de când au ajuns pe Terra și cât de greu le-a fost să trăiască printre noi, știind că dacă nu se vor adapta lumii mundane, vor fi exterminați.

Sincer mi se pare crud cum se trezesc niște oameni cu bani mulți și se apucă să controleze totul din umbră „pentru binele suprem”. Poate că luxenii nu au venit cu gânduri de invadare a lumii, poate că ei au vrut doar să găsească un loc unde să stea liniștiți după ce arumii le-au distrus casa. Însă nouă, oamenilor, nu ne stă în caracter să renunțăm la posibilitatea de a crea o armată supranaturală și nici să fim tot timpul corecți. Așa că ce mai contează încă un pact cu diavolul?

Cu toate acestea am savurat din plin momentele Kataemon (Katy + Daemon) și am râs cu lacrimi la unele scene dintre ei. Cu toate acestea am fost uimită când unul din personaje a murit, iar altul s-a întors. Nu știu ce ne va rezerva „Opal”, al treilea volum al seriei. Nu știu unde va ajunge relația K-D, nu știu nici măcar dacă Dee o va ierta vreodată pe Kat pentru atitudinea pe care a avut-o față de ea sau pentru viața pierdută. Dar știu că o voi savura din plin.

Titlu: Onix

Titlu original: Onix

Autor: Jennifer L. Armentrout

Editura: LEDA

Anul publicării: 2015

Nota: 5/5

D&E2

12 thoughts on “Recenzie: Onix de Jennifer L. Armentrout (Lux #2)

  1. am de cativa ani acest volum in engleza si vreau neaparat sa fac rost si de primul volum
    nu ma omor dupa cartile cu extraterestri, dar parca ceva imi spune ca seria asta o sa imi placa mult

    • Momentul ăla când aflii ceva super şocant legat de o carte.
      Extratereştrii? Nu cred, sună a ceva ce mă intrigă într-un sens bun :))

      • Fetelor, trebuie să citiți această carte, orice o fi! Am devenit dependentă de ea cam așa cum este Teo AnNa cu Academia Vampirilor. Ea îl are pe Dimitri, eu pe Daemon ❤

        P.S. mi-am făcut și un pahar cu el :))

  2. dupa cum arata coperta, am crezut initial ca e un roman de dragoste si nu-mi prea place genul asta, dar acum mi-a atras atentia ^^

    • Este si putina dragoste prin el. Mai mult o pasiune mocninda, insa are de toate: iubire, drama, pasiune, umor…
      Cuprinde cam tot ce vrei

      • pare exact genul meu preferat de carte
        daca se axa numai pe dragoste, sigur nu imi placea:))
        acum mai trebuie sa trec peste cuvantul “extraterestru” 😛 si nu stiu de ce nu ma impac cu el

  3. Promit că după sesiune mă apuc de seria Lux :)) Am tot amânat să le citesc şi chiar nu ştiu de ce. Poate pentru că voiam să termin seria pe care o aveam începută, iar acum trebuie să fac pauza că vine sesiunea peste mine. Dar după, nu mai stă nimic în calea mea.

Leave a Reply

