Leapșă #6: The Disney Song Tag

Nu am mai postat de ceva vreme un Tag și nici nu știu dacă cineva îl va prelua.

Citind blogul lui Yuki, am descoperit acest Tag și am vrut să-l preiau și eu să văd ce iese.

Acesta se referă la celebrele melodii cunoscute din desenele Disney cărora li se atribuie o carte.

1. Part of Your World (Mica sirenă). Ce lume dintr-o carte te-ar putea schimba pentru ca tu să faci parte din ea?

part-of-your-world-o

Sincer? Mereu am fost fascinată de poveștile secolelor trecute, însă nici la prezent nu aș renunța. Însă Kerstin Gier a combinat superb trecutul cu prezentul într-o trilogie despre călătorii în timp: „Culorile Dragostei. Mi-ar plăcea foarte mult să fac parte din această lume magică și plină de intrigi și suspans pentru că are de toate. Iubire, trădări, mister, magie, legături ciudate…

2. Let It Go (Frozen). Ce carte nu ai vrut să o termini pentru că ai iubit-o aşa de mult?

freeze-softball-frozen

Cred că răspunsul este Harry Potter și Piatra Filosofală. A fost prima carte fantasy pe care am citit-o, până atunci obișnuindu-mă cu romanele scrise de autorii români. Însă Harry Potter mi-a marcat copilăria și a fost prima carte pe care o citeam sub pătură la lumina celularului (aveam un Sony Ericson de dimensiunile unui bolțar). A fost prima carte pe care am primit-o în dar de la un băiat de care (la vremea respectivă îmi plăcea), motiv pentru care a făcut-o și mai specială.

3. Beauty and the Beast (Frumoasa şi Bestia). Ce carte crezi că nu va fi uitată?

Beauty_and_the_Beast_-_OTPO carte care m-a făcut să plâng, care m-a făcut să o închid și apoi să îmi strâng tot curajul pentru a o redeschide. O carte care m-a făcut să simt trăirile personajului principal, făcându-le aproape palpabile. Este cartea pe care am citit-o într-o noapte de vară, acum un an. Este volumul al patrulea din seria „Alina Marinescu” de Monica Ramirez, „Bariere de Fum”.

4. So This is Love (Cenuşăreasa). La ce carte ai ezitat, dar ai sfârşit prin a o iubi?

Cinderella_-_So_This_Is_Love_-_2

Sincer? „Obsidian. Când am văzut că este cu extratereștri mi-am dat ochii peste cap și am zis „grozav, încă o poveste ca Twilight”. Și deși este „încă o poveste ca Twilight”, m-a prins. Mi-a plăcut. Am sfârșit prin a mă îndrăgosti iremediabil de ea.

 

5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ţi fie cel mai bun prieten?

friend-like-me-aladdin-oPrietenul meu cel mai bun vreau să fie arogant, fițos, înfumurat, să nu îți poți da seama ce vrea și toate fetele să mă invidieze pentru că stau pe lângă el. Cel mai bun prieten al meu aș vrea să fie Daemon Black din seria „Lux”.

 

6. Reflection (Mulan). Ce carte ţi-a schimbat modul de a gândi?

giphy

Aici vorbim despre ultima carte citită, Recviem pentru un Asasin. A fost cartea care mi-a deschis ochii și care m-a adus mai aproape de maturizare. Când am termint-o, ieri, am stat câteva momente și am meditat la ce am citit și în câteva minute m-am autoevaluat și am înțeles multe lucruri pe care deși îmi erau spuse, nu le înțelegeam sau le consideram importante. Acum voi duce acea luptă cu mine pentru a trece acest prag cu brio.

7.Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag?

largeBună întrebare. Nu știu cât este de vechi și nici câte persoane l-au făcut, motiv pentru care îl predau tuturor cititorilor blogului.

D&E2

7 thoughts on “Leapșă #6: The Disney Song Tag

  1. Pingback: The Disney Song Tag | Just another fantasy world

Leave a Reply

