Pagini de jurnal #5

Dragii mei prieteni,

20141112_140914Mă bucur nespus să fiu din nou cu Lappy în brațe pentru că au trecut aproape două luni în care nu am mai intrat pe blog să împărtășesc fragmente din viața mea cu voi.

Vara aceasta am fost o mică leneșă, însă cred că este cazul să mă redresez și să mă reîntorc cu noi recenzii, știri și informații despre cărți, filme sau seriale și de ce nu, poate și puțină muzică (mai mult rock, vă rog!).

20-08-151Cred că ați văzut pe pagina de Facebook a blogului că mi-am stricat laptopul (Lappy) la începutul lunii iulie în tentativele mele disperate de a încerca să devin gammeriță, parcă nu eram suficient de mulțumită de faptul că sunt bloggeriță și cititoare împătimită. Acum că m-am ars, suflu și în iaurtul Zuzu pe care îl mănâncă în fiecare dimineață la serviciu (este preferatul meu).

În data de 18 iulie am fost la un atelier de scriere creativă organizat de prietenii noștri de la Editura Crux Publishing sub atenta supraveghere a scriitorului Dan Rădoiu, autorul colecției de nuvele „Povestiri de la marginea realității”.

Alături de el am creat, pe loc, o poveste de aventură a unui sconcs spațial, a unui nefericit exterminator de șoareci și a unui medium.

Mâine, 21 august, la o lună și ceva, intenționez să mă reîntorc în ceainăria La Un Ceai împreună cu el, Andreea Sterea (editorul Crux Publishing) și (sper din suflet) Oliviu Crâznic pentru a ne juca cu cărțile de tarot. Așa că sper să ne vedem cât mai mulți începând cu ora 19:30 la o ceașcă fierbinte de voie bună.

Și dacă suntem la capitolul evenimente, nu mă pot abține să nu menționez de festivalul „Gâbroveni & Covaci Days” care se va desfășura în perioada 21 – 23 august în centrul vechi al Bucureștiului un festival despre  legendele, poveştile și tradiţiile străzilor din această zonă. La acest festival va participa și scriitoarea Cristina Nemerovschi pentru a citi din ultima carte pe care a publicat-o „Păpușile” câteva fragmente. Așadar, dacă sunteți prin zonă, nu ratați ocazia de a o întâlni pe această autoare alături de care am avut ocazia duminică să petrec o zi specială la Muzeul Satului.

20-08-152Da, duminică am fost invitată la o emisiune găzduită de scriitorea Anamaria Ionescu, Amelia Velea și Cristian Florea la Radio România unde am discutat despre miturile și legendele românești în literatura de azi.

În cadrul emisiunii „Lada de zestre – Antena Satelor în Satul comorilor” am dezbătut această temă nu doar cu gazdele emisiunii dar și cu Alexandru Voicescu, Cristina Nemerovschi și Simona Lazăr.

Pe pagina de Facebook a blogului, în albumul „Lada de zestre – Antena Satelor in Satul comorilor din 16 august 2015” puteți vizualiza fotografiile pe care le voi uploada pe parcurs. A fost frumos, am dezbătut extrem de multe teme din literatură și așa am profitat de ocazie de a mă apropia mai mult de ei, cunoscând oamenii din spatele cuvintelor tipărite.

De asemenea, mi-am completat trilogia „Ultima Vrăjitoare din Transilvania” de Anna Vary și am mai adăugat vreo două cărți la bibliotecă.

Dacă nu am avut laptop și nici distrageri masive din lumea Internetului, am citit pe bandă rulantă, atât cât mi-a permis timpul liber, iar în pauzele de la muncă am scris recenziile aferente.

Acum stau, mă uit la cât am scris și nu știu când voi termina de publicat tot ce am scris. Voi cum mă sfătuiți? Să scriu recenziile una după alta, la un interval de câteva zile, între recenzii să mai presar câte o postare off? Nu știu ce să fac. Am prea multe de făcut și prea puține idei. Niște ajutor din partea voastră nu mi-ar strica…

Văd că am o postare de +600 de cuvinte însă am vrut să profit de ea pentru a vă povesti tot ce am făcut în perioada verii când nu am fost nici la munte, nici la mare și foarte puțin acasă la părinți.

Am vegetat, dar am încercat să nu mă rup cu totul de lumea pe care o iubesc atât de mult. Acum sper că nu v-am plictisit și că ne vom întâlni mai des pe aici pentru a ne povesti câte’n lună și în stele, mai ales că toamna pare să se grăbească (finally).

D&E2

One thought on “Pagini de jurnal #5

  1. Este o idee buna sa scrii o recenzie intr-o zi, apoi in alta zi picanterii din viata ta (atat cat poti impartasi cu noi, fiecare tine la intimitatea lui); apoi in alta zi, ne mai dezvalui ce carte ai mai citit si care este impresia ta despre ea. Si tot asa. 🙂 Mie una, imi plac picanteriile, dar mai mult cartile. 🙂

Leave a Reply

