Recenzie serial: The Flash, sezonul #1

Potrivit primului sezon, „The Flash nu este „încă un alt serial pentru tineri cu super-eroi”, ci s-a dovedit a fi un serial dedicat tuturor persoanelor care au crescut cu eroii de la D.C.

În opinia mea, adesea, cele mai bune povești sunt cele născute într-o altă poveste, precum cea a lui Barry Allen.

Prima dată l-am întâlnit pe acest tânăr, de la departamentul de criminalistică din Central City, în sezonul al doilea din „Arrow”, când a venit în Starling pentru investigarea unui caz. Acolo nu doar că a făcut parte, pentru o scurtă vreme, din echipa Arcașului, dar a reușit să lege o prietenie cu Felicity. Mult timp am avut senzația că între cei doi se va lega o idilă, însă inimii nu îi poți dicta și nici destinului, căci începând cu finalul acestui episod s-a născut The Flash.

La aproape un an de stat în comă după ce a fost lovit de un fulger în laboratorul său, când s-a trezit, Barry a devenit The Flash #1cel mai rapid om în viață.

Luând-și un part-time în STAR Lab., ca super-erou, în curând Barry își formează propria echipă (Flash Team) care îl va ajuta cu tehnologia, controalele medicale, prietenia, loialitatea și, de ce nu, nebunia necesare de a se avânta în lumea necunoscută a meta-oamenilor.

Odată cu fulgerul care l-a trăsnit pe Barry, a explodat și o invenție, al cărui scop încă nu l-am înțeles, cunoscută sub numele de Acceleratorul de particule, oferind astfel puteri extraordinare oamenilor obișnuiți, dar și infractorilor.

În lupta sa contra criminalității supranaturale, Flash este ajutat de Caitlin, Cisco, dr. Wells și tatăl adoptiv al lui Barry, det. West, o echipă pe cât de ciudată, pe atât de unită.

A fost hilar să privesc cum încet, încet Barry devine eroul cu care mulți copii au crescut și să-l cunosc și pe individul din spatele măștii, să-i aflu secretele, poveștile și, poate, temerile.

Personajul meu preferat din serial este Cisco. Îmi place maxim de el, și nu pentru că este extrem de banal, ci pentru că în ciuda greutăților vieții, și-a păstrat inocența copilăriei pe care a combinat-o genial cu inteligența sa. În timp ce inventează câte ceva care va salva lumea, sau o va distruge, Cisco dă porecle haioase meta-oamenilor, stârnindu-mi râsul cu fiecare supranatural apărut în poveste.

Combinând haiosul, cu acțiunea si plăcutul, „The Flash” este de departe unul din motivele pentru care abia aștept să vină luna octombrie mai repede pentru că în mai puțin de 20 de minute acest serial m-a cucerit complet.

Titlu: The Flash

Perioada de difuzare: 2014 – 2015

Distribuție: Grant Gustin (Barry Allen), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Tom Cavanagh (Harrison Wells), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Jesse L. Martin (det. West), Candice Patton (Iris West)

Nota: 3.5/5

 

14 thoughts on “Recenzie serial: The Flash, sezonul #1

  1. am inceput si eu primul sezon dar n-am reusit inca sa-l duc pana la capat, atrecut cateva luni de zile, mai repede am terminat Arrow din acelasi univers 😀

  2. Nu am vazut inca serialul, dar sper sa reusesc sa-l urmaresc in curand, mai ales deoarece, din recenzia ta, Flash pare sa-si fi pastrat si in serial replicile amuzante care m-au facut sa indragesc acest personaj.

    • Da, are de toate, deși la un moment dat m-a pierdut la scenele cu știință. Nu înțelegeam o iotă din ce bombănea Cisco despre fizică și reacții adverse la nu știu ce substanțe…

      • M-am apucat ieri de el si am vazut pana acum jumatate de sezon. Este super tare filmul! Nu mi-a mai placut demult un film atat de mult. De cand urmaream Dr House sau Mentalistul sau Lie to me :)).
        In alta ordine, de ce toate comentariile noastre apar la aceeasi ora, 15.26? 😀 😀 😀 Ai descoperit cum sa opresti timpul? Daca da, zi-ne si nouaaaaaaaaaaaaaa cum se faceee. 😛

      • Da da, corupi pe toata lumea :D. Partea aiurea e ca m-am uitat in ordinea gresita la ele :)) Trebuia sa recomanzi intai Arrow si apoi The Flash, ma uitam si eu in ordinea corecta :)))

      • I can see that now. Am ajuns la sezonul 3 la Arrow, mai am putin si il termin. 🙂

  3. Într-o seară stăteam și mă gândeam la ce serial să mă mai uit și am văzut trailerul de la The Flash, dar când am vrut să încep serialul o prietenă m-a convins să mă uit la American Horror Story :))

    • Daca nu ai vazut inca, incepe cu Arrow :D. Practic actiunea din Arrow este inainte de cea din Flash (primele doua sezoane)

  4. Trebuie sa vad si eu serialul, mi-a fost recomandat de atatea ori si mereu uit de el. De fapt, ma apuc maine, ca si asa am terminat ultimul serial la care ma uitam 😀

Leave a Reply

