Lansare de carte #4: Alexandra de Anna Vary și Malad de Alexandru Voicescu

Pot spune că am început luna octombrie în forță pentru că în data de 1 a lunii am fost invitată să particip la dubla bannerlansare de carte a Editurii Herg Benet pentru ultimul volum al trilogiei „Ultima Vrăjitoare din Transilvania de Anna Vary și „Malad de Alexandru Voicescu.

Lansarea a fost într-un spațiu intim, din Absintheria Sixtină din Centrul Vechi unde ne-am strâns o mână de oameni, cam timizi ce-i drept, dar dorinici să aflăm secretele din spatele celor două romane a acestor scriitori.

Deși Anna Vary, respectiv Cristina Nemerovschi, este la a zecea lansare de carte, Alexandru Voicescu a fost la prima, iar eu am fost acolo pentru a vorbi despre lucrările lor.

01_10_152

De la stânga la dreapta: Cristina Nemerovschi, Georgiana Dănilă, Cristina Boncea și eu ^^

A fost o experiență interesantă să fac recenzii prin viu grai, nu să stau în fața unui desktop sau a laptopului. Am văzut reacțiile oamenilor, am putut vorbi direct cu ei și m-am bucurat enorm să văd că timp de câteva minuțele am reușit să le captez atenția.

Cred că nu mai este un secret pentru nimeni cu privire la subiectul trilogiei, repsectiv romanului, așa că nu mă voi aventura în a vă spune deja lucruri pe care voi deja le știți.

Ceea ce vă voi spune se referă la surprizele pe care editura ni le pregătește pentru viitorul apropiat, această toamnă sper.

În primul rând, Cristina Nemerovschi se va apuca de o serie cu un număr nelimitat de volume, intitulată „Cronicile Fetei Lup” în care Nori va fi protagonista, pe care speră ea, o va lansa în cursul anului viitor, două volume pe an sau chiar mai multe, speră Alexandru Voicescu.

01_10_15

De la stânga la dreapta: Cristina Boncea, Alexandru Voicescu și eu ^^

În al doilea rând, Alexandru Voicescu, fondatorul editurii lucrează la un nou roman din colecția Arven care ne va purta de data aceasta pe drumurile din Norvegia în lumea luxuriantă a top modelelor.

În al treilea rând, în curând editura va lansa două noi cărți „Vicky, nu Victoria” de  Cristina Nemerovschi și „Regii Timpului” de .

În concluzie? Abia aștept să aibă loc aceste evenimente întrucât sunt curioasă să văd cum este o carte cu și despre călători în timp made in Romania și sunt nerăbdătoare să descopăr și alte publicații ale Cristinei Nemerovschi.

Cât despre suprizele pe care Alexandru le pregătește, încă nu știu foarte multe, însă mă voi înarma cu multă răbdare, pentru că știu că este greu să fii și editor și scriitor și să gestionezi și o întreagă editură, însă povestea top modelelor promite multe, mai ales că va fi o carte din colecția Arven.

D&E2

 

17 thoughts on “Lansare de carte #4: Alexandra de Anna Vary și Malad de Alexandru Voicescu

  1. De ceva vreme, tot vreau sa citesc si eu “Ultima vrajitoare din Transilvania”, dar n-am avut inca sansa. Acum ca a aparut si ultimul volum, pot in sfarsit sa pun mana pe trilogie. “Regii timpului” are o coperta atat de asdfghjkl, ca abia astept sa o am!! ❤

      • Și eu abia aștept să pun mâna pe Regii Timpului. Atât povestea cât și coperta mi se par de-a dreptul geniale ♥

      • Am facut o scurta vizita la Carturesti si am aruncat un ochi prin “Regii timpului”, ceea ce n-a facut decat sa ma tenteze si mai mult. :))

      • Cum aflii despre aceste lansari? Am stat atata timp in Bucuresti si nu aflam niciodata de ele…

    • E cel mai bine ca faci asa… e enervant sa stai sa astepti cate un an sa apara volumul doi sau trei dintr-o serie. Acum le iei pe toate si le citesti compact 😀

      • De la o vreme, la seriile care prezinta in fiecare volum aceleasi personaje, prefer sa am parte de toate volumele si apoi sa incep sa le citesc. Mi-e mai usor asa si nu trebuie sa astept dupa urmatorul prea mult.

  2. Mi-am cumpărat primele 2 volume din Ultima vrăjitoare din Transilvania anul trecut, dar abia prin martie anul acesta am apucat să le citesc și sincer am fost foarte dezamăgită de ele. Aveam așteptări mari de la seria aceasta și nu a reușit să mă împresioneze deloc 😦 Singurele părți care mi-au plăcut cu adevărat au fost prologul și epilogul din cele două volume.

    • Ar fi fost fain sa citim o poveste din secolele trecute despre mituri si vrajitoare 😀

      Dar mie tot mi-a placut seria. Are de toate: dark, incest, imposibil, varcolaci, magie si iele^^

      • Și eu sunt de părere că ar fi fost mult mai interesant să citesc “o poveste din secolele trecute despre mituri și vrăjitoare” și cred că tocmai din acest motiv prologul și epilogul celor 2 volume au fost părțile mele preferate. Sincer, doream să aflu mai multe despre viața contesei dinainte de a deveni nemuritoare (sau, mă rog, “semi-nemuritoare”)

      • Teodora, ar trebui sa scrii spoiler alert :D. Bine, recunosc, cu comentariul m-ai facut si mai curioasa :)))

      • Asa e, adevarul e ca nu a dat prea multe informatii 😀 Doar suficient cat sa ma faca curioasa.

  3. Am si eu Malad, insa n-am citit-o inca. Despre Ultima vrajitoare din Transilvania am auzit ataaaaaat de multe lucruri, insa parca am asa o retinere la citit carti scrise de romani, nu stiu de ce… Probabil pentru ca am citit prea multe fortata in scoala…

Leave a Reply

