Recenzie serial: Arrow, sezonul #3

Cred că această postare va fi ultima cu privire la acest serial.

De ce?

Arrow #3Pentru că totul s-a terminat din toate punctele de vedere. Celebritatea Arcașului, echipa acestuia, credibilitatea în el și chiar povestea lui.

Însă închizând ochii la acest aspect al serialului, trebuie evidențiat faptul că în acest sezon, s-a dat bătălia finală între Răul suprem – Ra’s al Ghul și eroul Arcaș. A fost un război nu doar al voințelor și al puterii, dar și al loialității și prieteniei. S-au testat legăturile de familie și de prietenie, s-au făcut confesiuni care au zdruncinat serialul din temelii și ne-am luat la revedere de la personaje dragi nouă, urmând a fi înlocuite de altele aproape la fel de interesante, dacă nu mai interesante.

S-au făcut noi alianțe între eroi și răufăcători și s-au destrămat altele care păreau extrem de solide. A fost un sezon care a încheiat o poveste de trei ani într-un mod memorabil care nu a lăsat loc pentru o continuare, deși din câte am înțeles, producătorii vor continua serialul cu o nouă poveste.

Făcând o paranteză, mi se pare penibil să păstrezi titlul „Arcașul” pentru o poveste în care protagonistul nu mai este Arcașul, ci Suicide Squad – o echipă formată de o organizație guvernamentală secretă pentru a pune în slujba dreptății niște răufăcători controlați cu o bombă în creier. Așadar eu voi întrerupe vizionarea acestui serial din motive evidente.

Însă din câte am înțeles, în curând se va lansa un serial sau un film intitulat „DC’s Legend of Tomorrow”, însă momentan nu am prea multe informații despre această ecranizare, știu doar că acesta reunește eroi din „Arrow” și „The Flash” pentru a face lumea un loc mai bun.

 

Titlu: Arcașul

Titlu original: Arrow

Perioada de difuzare: 2014 – 2015

Distribuție: Stephen Amell (Oliver Queen), Katie Cassidy (Laurel Lance), David Ramsey (John Diggle), Willa Holland (Thea Queen), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Matt Nable (Ra’s al Ghul), Caity Lotz (Sara Lance), Paul Blackthorne (Quentin Lance)

Nota: 3/5

D&E2

12 thoughts on “Recenzie serial: Arrow, sezonul #3

  1. Serios? S-a terminat?? :O Mi se par puține 3 sezoane, dar decât să lungească povestea și să-i distrugă farmecul, mai bine așa. Cred că o să mă apuc de el în vacanța de iarnă.

    • Ai dreptate… sunt seriale care au devenit chiar plictisitoare … parca ma uit la ele de dragul faptului ca au fost faine odata. Mai bine sa se termine cand inca place.

      • Exact. De exemplu, am adorat la început the vampire diaries, dar după sezonul 3 sau 4 și-a pierdut tot farmecul și Elena a devenit extrem de enervantă. Sunt de părere că mai bine ar fi încheiat povestea după 3-4 sezoane și fanii ar fi rămas cu o părere bună despre serial. Dar cum producătorii nu se satură de bani, lungesc un serial pănă își pierde definitiv audiența.

      • Pe de o parte sunt de acord cu tine, pe de alta nu. Adica au adus mereu ceva nou in TVD, nu a devenit plictisitor. Pe de alta parte, imi placea Damon mai mult ca bad guy. Nu stiu ce sa zic, se putea si mai bine, e clar.

      • Haideti sa nu dezbatem tema TVD pentru ca dintr-o serie superba, au facut un adevarat montagne russe fara sa se mai inteleaga nimic.

  2. Eu am terminat deja The Flash (ce a aparut pana acum) si ma apuc si de Arrow. :)). Ma faci sa vad seriale de care nu auzisem pana acum :D. Multam.

    • Depinde si de serial. Lie to me mi-a placut f f f mult, si cand s-a terminat sezonul 2 ei stiau ca vor mai face unul, asa ca l-au terminat in suspans, apoi nu s-a mai aprobat si n-au mai facut nimic … si e chiar aiurea ca au lasat asa…

      • Care e partea buna? Nu am inteles la ce te refereai, ca nu apare ca reply la un comentariu.

Leave a Reply

