Concurs #8: 3 ani de blogging se măsoară în iubire

ConcursHey hello! Pentru că luna aceasta este considerată „luna iubirii” și pentru că ieri, 13 februarie, blogul, Reader’s Republic, a împlinit 3 ani, m-am decis să sărbătorim cu un concurs în care premiul este 1 metru de iubire.

Trebuie să recunosc că a fost destul de greu să mă gândesc la termenii și condițiile lui, iar după multe dezbateri cu mine însămi m-am decis ca acestea să fie următoarele:

-like paginii de Facebook a blogului

-dați un share pe cel puțin o pagină de socializare a concursului

-dați un like Editurii Litera, cea care a publicat aceste romane

-dați un like paginii mele destinată acestei colecții – Colecția Iubiri de Poveste

-lăsați un comentariu la această postare cu:Concurs #8

  • nume și prenume
  • o adresă de mail validă
  • link-ul către pagina/paginile de socializare unde ați distribuit această postare
  • numele/nickname-ul contului vostru de Facebook
  • o declarație de dragoste către personajul vostru preferat dintr-o carte prin care încercați să îl convingeți să vă aleagă pe voi în locul jumătății sale din roman, dacă are.

Câștigătorul va fi ales dacă îndeplinește toate criteriile menționate mai sus prin tragere la sorți cu ajutorul site-ului random.org. Acesta va fi contactat pe mail de către mine pentru a discuta detaliile cu privire la expedierea coletului.

Concursul se desfășoară în perioada 14 – 24 februarie 2016, câștigătorul fiind anunțat pe 25 februarie.

 

*Comentariile incomplete sau fără declarație nu vor fi considerate eligibile.

**Participanții nu se pot înscrie decât o singură dată.

***Volumele sunt următoarele:

D&E2

 

27 thoughts on “Concurs #8: 3 ani de blogging se măsoară în iubire

    • Deoarece acest comentariu nu respecta conditiile mentionate in postare, este considerat un comnetariu invalid. Te rog sa revii cu informatiile lipsa!

  1. Nume: Chiriță Andreea
    Mail: chirita.andreea@yahoo.com
    distribuire: https://www.facebook.com/andreea.chirita.92/posts/572677382884787?pnref=story
    Nume cont facebook: Andreea Chiriță

    Mi-au plăcut dintotdeauna poveștile de dragoste complicate. Știi tu, gen o iubire între un om și o ființă supranaturală. Am crescut cu astfel de cărți și m-am atașat de multe personaje. Dar Jacob din Twilight mi-a plăcut cel mai tare. Câtă pasiune, câtă iubire…pentru ce? Ca să fie lăsat pe locul 2…În locul Bellei l-aș fi ales pe Jacob, iar dacă l-aș întâlni în viața reală, i-aș spune …Jacob, căsătorește-te cu mine!!!

  2. Bituleanu Oana Larisa
    Email: Larisa.bituleanu06@yahoo.com
    Facebook: Larisa B. Oana
    Share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1020815684650580&id=100001664749783
    Jace din Instrumente Mortale scrise de Cassandra Claire
    Am devenit una dintre persoanele care se îndrăgostesc de personajele dintr-o carte.
    Se pare ca Jace a fost unul dintre personajele pentru care am o obsesie.

    Cu oricâți demoni s-ar afla în umbra sau între noi, îi voi putea alunga atâta timp cât în minte și în inima voi avea chipul , zâmbetul, aroganta și sufletul tău. Orice defect pe care îl observa alte persoane, eu îl voi îndrăgii cu atât mai mult, pentru ca te diferențiază, te face remarcat.

  3. Danciu Lenca Cristina este numele meu.
    Mail: Cristina_danciu13@yahoo.com
    Link: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1580881628903304&id=100009444478310.
    Facebook: Danciu Lenca Cristina.
    Personajul meu favorit este Rainwater din “Sandra Brown-Arşiţa nopţii”. “Ţi-aş face zilele pe care le mai ai mult mai frumoase. Te înţeleg că ai probleme şi te-aş accepta aşa cum eşti. Ţi-aş fi aproape tot timpul şi nu ai duce lipsă de dragoste. “

  4. Nume și prenume: Ștefan Alina-Mihaela
    O adresă de mail validă: alinamihaela648@yahoo.com
    Link-ul către pagina/paginile de socializare: https://twitter.com/GamerG98/status/699669246712942592

    https://innocentgirl98.wordpress.com/2016/02/16/concurs-8-3-ani-de-blogging-se-masoara-in-iubire/
    Nume Facebook: Ștefan Alina
    Dragule, Gideon Cross, ești frumos, inteligent și interesant, un bărbat cu adevărat cuceritor. Eva ți se potrivește foarte bine, dar cred că personalitatea mea și a ta s-ar afla mult mai.. în concordanță. Știu că îți plac provocările, deci ce-ar fi dacă ne-am uni forțele și am încerca să înfruntăm lumea împreuna? Aștept și sunt sigură că voi primi un răspuns pozitiv, căci probabil realizezi ce cuplu invidiat și de succes am forma. Te sărut!

  5. https://www.facebook.com/denisa.dascalu.16
    Facebook: Denisa Alina
    Mail: alinaalina_12@yahoo.ro
    Personajul meu preferat este Brooks din Martora de Nora Roberts..
    ” Oameni se cauta .. Se cauta neintrerup . Zile. Saptamani. Luni. Ani . Cand se gasesc devin un intreg .. Scumpul meu Brooks as vrea sa iti spun sa nu mai fi curios Mi Amor… Esti asa senzual si linistit incat cu.o privire mi-ai furat inima si ai ingropat-o alturi de a ta .. Te iubesc mult..

  6. Nume: Cătană Teodora
    Facebook: Teodora Cătană
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1101871443196777&id=100001217962565&pnref=story
    E-mail: teodora.catana17@yahoo.com

    Dragul meu Dimitri, nici nu știu ce m-a atras cel mai mult la tine. Să fi fost înfățișarea ta de Zeu sau accentul acela rusesc capabil să topească și ghețarii de la Polul Nord? Sau oare personalitatea ta cuceritoare? O atitudine atât de impunătoare, un suflet nobil, capabil să se sacrifice pentru binele altora, protejându-i pe cei la care ține cu prețul proprie-i lui vieți. Cum să nu te îndrăgostești de un asemenea bărbat? Inima mea ți-a aparținut din prima clipă în care ți-ai făcut apariția în volumul Academia Vampirilor, iar sentimentele mele pentru tine s-au intensificat și mai mult pe parcursul celor șase volume. Mi-ai frânt inima nu te puține ori, dar apoi ai vindecat-o cu un simplu zâmbet; știi tu – zâmbetul acela care îți răsare din suflet și îți luminează chipul. Zâmbetul acela care promite că totul o să fie bine.
    În ciuda faptului că îmi doresc nespus de mult să fii al meu, știu că locul tău e alături de Roza ta, cea care te completează, te înțelege și te iubește necondiționat. Un cuplu perfect în imperfecțiunea lui. Și tocmai din acest motiv nu te pot lua de lângă ea.

  7. Revin și eu pe ultima sută de metri. Sunt atât de mulți masculi care m-au intrigat prin felul lor de a fi! Totuși, este unul care s-a prins tare în rădăcini și n-am cum să-i mai dau drumul, nici dacă s-ar scufunda Titanicul pentru a doua oară (asta dacă nu a mai făcut-o între timp și eu nu știu?! :)) ). Sper să nu te mire prea mult alegerea mea: Marius Stephano. ❤❤❤ :))

    “Brunetul meu,

    Știi că niciodată nu m-am descurcat să îmi exprim sentimentele prin cuvinte. De câte ori îmi compuneam în minte ceea ce voiam să-ți spun, atunci când mă aflam în fața ta, pur și simplu nu voiau să iasă din gura mea. Se evaporau toate, iar eu trăgeam de ele, să se întoarcă măcar un gând înapoi. Dar nu mă asculta niciunul. Mă lăsau complet descoperită înaintea ochilor tăi întunecați ce mă învăluiau dornici de dragoste, speranță și fericire.
    Și tu erai mereu acolo și mă priveai zâmbind cum mă înroșeam toată și cum mă bâlbâiam, încercând să spun ceea ce tu parcă respirai. Da, dragule, acesta e și adevărul. Tu respiri cuvintele, le respiri din tot sufletul tău, le trăiești, nu le spui așa…doar ca să fie.
    Mă faci să mă pierd și acum, de parcă ar fi prima dată când te întâlnesc, dar noi ne știm de atâta vreme. Îți vine să crezi? Peste puțin timp, se va împlinii ‘o primăvară’ de când drumurile ni s-au intersectat. Parcă ieri te-am aflat prima oară și m-ai făcut să mă înfior de pură plăcere, ca și cum asta era menirea ta pe pământ: să mă faci să uit de mine. Și ai reușit din plin! Încă o faci, ce-i drept. Am început să mă amuz singură, gândindu-mă la noi. Asta nu e de bine! :))
    Așa că uite-mă aici, scriind de zor tot ce simț. M-am gândit că, poate, dacă aștern pe hârtie tot ce vreau să-ți spun, reușesc să nu o dau în bară, cum o fac mai mereu de altfel. Și parcă nu este suficient…

    PS: Te-am cam lăsat în aer, nu? Ce-ar fi să te întorci și să vezi ce fac chiar acum în spatele tău. De data asta, o să-ți strig în față ce simț. Nu mă mai pierd.”

    Nume și prenume: Ilie Andreea
    Fb: Ilie Andreea
    Email: deea_princes95@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/ilie.andreea.583/posts/1040431406000216

Leave a Reply

